de va ju de vi sa

fan vad rätt jag har hela tiden :P  hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha yes strike out :P :D
strike in inside the box hej då... hahahahahahahahahahahaha


ah skit sak samma.... var en som bad mig lägga ut lite bilder på hur jag ser ut i olika frisyrer så jag gör la de då :D
här kommer lite bilder :P:D klicka på bilderna för o se dom större.... :P


här åvan ser ni hur jag ser ut nu typ


detta är i rastaflätor aft det två gånger.... funderar fock på typ röda eller svarta :P eller blandat denna gången.


och där är det rakat haft olika färger i luggen hela tiden dock

och lite längre sen (saknar den tiden då jag var så smal =( )


jaha och dreads har jag inte haft gr gärna med på andra frisyrer med....
om ni har någon skicka bild eller länk om ni har förslag så e jag tacksam:P :D

-------------------------------------------

jaha ja...

igår då anna och jag hade trisst som fan.... så vi saatt vi skulle ut o dricka lite.. eller jah vi frågade massa folk om dom var på en antngen hemmakväll med lite dricka och litefilm och gott gott...
eller typ sitta hemma dricka och dra till hotellet....
ingen mer än linn anna och jag kunde så vi satt hemma hos mig och drack lite :D
sen skulle vi ju till hotellet tyckte vi men vad fan de va STÄNGT..... vem fan har stängt en dag som denna :S
jaha så gick vi till europa....
STÄNGT?????
nej men dom skulle stänga just denna minut :S
som sagt var VEM FAN HAR STÄNGT EN DAG SOM DENNA???????

jaha då fanns d inge mer o göra än o ringe skjuts in till metro. tommy kunde inte köra inte massa annat folk heller som jag ringde ingen visste nån så SMART som jag e hade jag ju tatt på mig högklackat va... :S
så då gick vi hela den där långa jävla vägen till metro... väl framme kostar skite 70 kr. 70 jävla kronor har ni hört nått sånt råneri eller???
nja iaf till slut kom vi då in.... finns ju alltid nån sekund nån inte tittar :P
ja iaf så köpte vi oss var sin dricka och sen så var vi där inne...
hittade nå typ full med piercingar och fuck så avundssjuk jag blev på hans piercingar i kinderna måste fan ha de snart... :P :D
ja iaf gick jag där med mina högklackade som jag för den delen hade tagit av mig på väg till metro :P och gick i strumpor....
men iaf...
så dansade vi som fan och vem dyker upp där????????
HUGO..... anna och jag tappade hakan fy fan vad skoj att han kunde släppa loss som fan...
shiet så kul :D ja iaf vi dansade som stollar och jagade efterfest...
när vi väl hade hittat en efterfest så jävla var vi trötta....
mm ringde tommy igen som så snällt körde hem oss :D
iaf anna och mig för linn hade hunne ta en taxi :P:D
sen iaf var la vi båda två pratsjuka och jag lite onykter så ja vi satt och snackade rätt länge uppskattningen av tiden säger jag inte men fy fan tommy du får hålla tyst om de jag sa... shiet pommes :P
intressant samtal som fan iaf :D
fick ut mkt mkt mkt av de...

--------------------------------------

avslutande :

fan vad rätt jag har hela tiden :P  hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha yes strike out :P :D
strike in inside the box hej då... hahahahahahahahahahahaha


Kommentarer
Postat av: F

Jag lägger min röst på sista bilden, blond ohc lite längre hår - skitsnyggt!!! Fast visst, du passar i allt :)

2010-04-05 @ 20:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0