drömmkillen

jaha ja då får vi dissa den där skumma och skitvärdelösa vänskapen med idioten.se
så då får vi räkna ut en ny plan i dess like o komma över fanskapet.com
så min plan är hur ska min drömmkille vara...

mjo
den skall:
vara lika mkt sig sj och alltid stå för sina åsikter som jag
vara lika galen och påhittig som jag en ute människa inte sitta hemma i soffan varje dag o ha pisstråkigt
omtänksam
väldigt romantisk ( uppskatta det romantiska jag gör för honom/henne och göra romantiska saker för mig)
inte räkna du har fått de av mig då måste jag få de av dig. alltså kravlöst givande och tagande... att ge ge ge utan att tänka på att de va ett tag sen man gav och sen ta ta ta utan att kanske ge men ändå ha det balanserat utan o räkna.
sooooocial.. men samtidigt mysa hemma ibland
känslosam och förstående. en god lyssnare och en god pratare.
ge mig trygghet och känner sig trygg med mig.
jag vill kunna kommunicera om allt och inte spara på känslor annars komma ut med dom direkt. man ska inte spara problemen annars man ska kunna ta de direkt utan att någon blir sur
jag vill att men kan tryggt somna bredvid varan och vakna med ett leende varje dag.
man skall vara varandra trogen men skulle ett missteg uppstå skall detta redas ut ärligt...
jag älskar impulsiva människor som inte bara sitter o gör ingenting... annars impulsivt kan åka till stockholm om de vill och gör de....
helt skall människan ha jobb och angagera sig i det.
körkort bil är ett stort plus.
kunna laga mat eller åtminstonde vilja laga mat. ihop med mig.
inte bo hemma hos mamma längre.
visa mig hur mkt denne älskar mig.
inte vara rädd för att kämpa
någon som inte direkt bryr sig om hur man ser ut.... att man inte skall behöva sminka sig när man går å hämtar posten i brevlådan som sitter i lägenhetsdörren annars att denne tar en så naturlig man e men även uppskattar och ser när man gör sig i ordning....
sjukt galen som jag även i utseendet.
en vårdande människa...

fuck också mitt ärliga försök o komma över tobbe funkade inte de mesta stämde in på han.... fan fan fan
så nu ett nytt försök:
FINNS DU SOM LEVEER upp till ALLT detta?????

icke??? hepp skit i de då???
finns inte de alltid nån perfekt för alla... för alla har vi ju olika föreställningar.... eller???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0