glömde (inlägg tre idag så läs alla)

glömde fan skriva en sak jag tänker på varje jävla gång jag släpper ratten på bilen och den går spikrak då tänker jag på när du körde med mig precis i början av när jag lärde mig att köra.... i den lilla söta röda (rostiga) opel corsan.... mm min första bil vilket senare visar sig. fan vad jag saknar min lilla opel varför sålde jag dig :'( iaf för o komma tillbaka till ämnet jag tänker varje gång jag släpper ratten helt på den gången du övningskörde med mig o sa du ska inte ratta så mkt med ratten den går rak iaf släpp allt o bara kör o så gjorde jag det.... o då lärde jag mig att bilen går rakt utan o styra....

mysigt litet minne vid sidan av :P tänkte på de när jag körde utan o hålla i ratten förut ... :P

så nu har jag skrive de med nu blie iaf att bada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0