ja ja

mhm mhm....

som vissa vet så finns de en i min familj som jag inte direkt si sådär gillar si så... dom som vet vet men alla har vi ju fan våra ra sidor o människan har la fan lärt mig nått å funnets där fan hur länge som helst. sen att alla vi människor e olika... men hon tillhör trots allt min familj o min familj e tre personer va... så next gadd över svanken. tre rosor till symbol av min familj....
ja vissa förstår mig säkert inte vissa förstår mig och vissa komemr bli chockade... men till symbol av min familj däri vi e tre st som sagt tre rosor....

hela ryggen får ni fan inte se fören den e klar men då får ni allt och hela historian i en blogg igen...




juste anna snart dags fö matning :P


fattar egentligen inte, men vf e fötter så vidervärdiga???????? va va va???? jag har världens fotfobi.... d e hemskt... fötter e hemska... :S


Kommentarer
Postat av: Jennie

Enda gången jag skulle kunna tatuera nåt är för att hedra någon nära som gått bort, eller att typ tatuera nåt som nån slags symbol för min familj (som dina rosor)..

2010-04-10 @ 16:25:22
URL: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0