kärlek

nu har jag komme på de där med kärlek och hur det funkar....

killar iaf de flesta är så vana vid att tjejer tjatar hela tiden och blir sura när man ska gå ut..... dom blir sura om man e en timma i garaget, eller om man vill ta sig tre öl med polarna. killar tycker d e jobbigt nör dom får ett sms när de e på jobbet och man inte kan svarar direkt för då vet dom att dom flesta tjejer blir sura.
tjejer sminkar sig oftast i minst en halvtimma för o hämta posten ( till och med när brevlådan sitter i lägenhetsdörren)
tjejer är noga om hur dom ser ut bryr sig om sit yttre hela tiden och vill ha bekräftelse.
tjejer säger att nej men jag e inte sur fast dom i själva verket är skitsura...
tjejer har sina kärleksfulla stunder med där de bara vill vara med killen... vill inte killen blir de sura... ah d e mycket som e typiskt oss tjejer...
som killar är vana vid att de vet såhär gör jag om detta händer för såhär brukar det ske och vara. då vet dom liksom hur dom skall handskas med de olika situationerna..

sen kommer de en sån som jag jaha d e la så att jag också har vissa typiska tjejdrag som killar e vana vid... men sen finns det mycket med mig som e tvärt om.... jag har lussansyndromen det har jag ju faktiskt... jag är mig sj och väldigt udda....
hm ja d e ju spännande och egentligen exakt så de vill ha de. eller typ så iaf.... de vill ha oss udda tjejer som inte klagar på att de dräller i garaget... annars vi följer med ist.... vi sminkar oss inte ens om vi ska till konsum och kan ha vikka kläder som helst.....
hm iaf annorlunda o inte som ovan beskrivet... e man annorlunda så tror jag killarna springer och blir rädda för de inte längre har facit på hand. de blir osäkra och gör slut...

därför kan man som uddamänniska lika gärna ge upp kärleksskiten....
fan jag hatar kärlek...


för den delen har jag som sagt var bett tobbe dra åt helvete... de gör ont men de va nog de enda rätta... tror jag just nu iaf

jag ska ba leva livet,, jobba ihop massa pengar och göra vad fan jag vill duger jag itne kan de kvitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0