Lalle A.K.A Toker

<<Lalle A.K.A Toker>> säger (19:05):
får la snoka lite i din blogg o se vad du haft för dig idag
lussan---> säger (19:05):
gör de men har inte skrivit än idag får göra de snart

NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu ska jag skriva nu e detta snart tog mig ba tre minuter o göa de snart medans städet kan ta mig flera timmar till snart. konstigt konstigt...

men nu iaf för <<Lalle A.K.A Toker>>´s skull, idag har jag jobbat 7-16 eller ah de blev 7.30 för jag skulle faktiskt komma upp först med dom får skylle sig sj om dom ringer 06.55 o man ska va där 7 att man kommer halv åtta då... trots allt hann jag laga mina två egg jag hade med mig på jobbet käka min joghurt och dricka mjölk plus duscha. men de märks att jag inte badade för de brukar jag göra för o vakna.. har ju mina morgonrutiner dom e sjuka men jag hinner dom på 20 minuter oftast ( e ingen brud som sminkar sig i hundra år)

hm ja ni.... d e d.....

faktiskt så sa de bara poff i mig idag o så kände jag shiet de här kommer bli toppen...

för ett tag sen kände jag mig fet riktigt fet.... tog ba på mig mjukis o grejer nu går jag ju ner o grejer.... d e skönt plötsligt en dag kändes ETT ETT par byxor bra.... ett par JEANS.... mhm o sen kom en annan ddag då kändes ett annat par bra.... idag kom jag på att de fanns ytterliggare ett par jeans YEY tre par jeans som passar.... eller ah passat har dom gjort hele tiden men dom har inte känts bra nu känns dom BRA! och ett par byxor går igen igen.... de gjorde dom inte när jag började men mer ska jag ner mina målbyxor måste passa... :D mina trasiga snygga jeans dom bara måste passa.... :D

egentligen är det sjukt vad man e utseendefixerad.... fast jag e mer viktfixerad... hatar o se min vikt df väger zilla mig... och inte jag mig sj... sen skriver hon upp och säger hur mkt jag gått upp eller ner.... ja ja skit sak samma...


iaf har jag även funderat på å testa linser igen i typ några timmar imon :D e inte så snyggast med glasögon men de funkar :P :D jag e snygg iaf yey go on självförtroende....

hm go on. imon kommer även mitt nya frisyrgrej...

juste funderar på å rota fram mina gamla dikter o skriva en varje gång jag skriver. börjar med de så fort jag hittat dom vore skoj om ni kunde kommentera då



det var allt för enbart din skull
" <<Lalle A.K.A Toker>> säger (19:05):
får la snoka lite i din blogg o se vad du haft för dig idag
lussan---> säger (19:05):
gör de men har inte skrivit än idag får göra de snart"

Kommentarer
Postat av: <> säger (20:25):

yes nu vet jag precis, tackar :D mmmm, e nyfiken på den nya frissan???

2010-04-22 @ 20:25:08
Postat av: Thess

Jag skulle gärna läsa dina dikter, har fortfarande kvar de från högstadiet. :)

2010-04-22 @ 20:42:08
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0