NU ÄR JAG FÖBANNAD SÅ JAG SKULLE KUNNA SLÅ NÅGON MEN INGEN FINNS O SLÅ PÅ :s FY FAN RIKTIGT FÖRBANNAD

fy fan nu e jag förbannad....

mitt hår alltså mitt hår då e ju mitt allt... d e bara mamma som får klippa de o så fort d e fler färger inblandade i färgningen så får bara mamma göra de nu ser de dock ut som fan för jag måste låta de växa så en brud i målilla fick chansen o göra rastaflätor.....
jag hade bestämmt tid för o fixa mitt jävla hår idag klockan 11.30 åker dit, ringer på dörren ingen där..... nehe var ju lite tidig så väntade till 11.30 men ingen kom skriver sms till henne inget svar ringer till henne inget svar till slut stänger hon av telen och ingen kommer förbannad som fan åker jag därifrån och mitt hår ser lika illa ut som innan så förbannad så jag skulle kunna gråta mitt hår skulle bli fixad ju....
funderar på om mamma ska ta o raka av skiten nu då för jag e s fucking jävla trött på mitt hår o henne skulle jag betala pengar till hade fan tagit ut pengar ju till tanten fan så irriterande....

så inget nytt hår för mig.....

men här får ni en gammal diktjävel....

Hoppas

Att du somnar.

Somnar in för alltid.

Hoppas jag aldrig mer behöver se dig.

Hoppas du dör.

Vill aldrig mer se dig.

Du e inte MIN farsa.


Kommentarer
Postat av: Lalle a.k.a Toker

Va-fan.... d e skit kass stil utav henne. förstår helt o hållet varför du e pisst off. hade jag med varigt.hon får juh fan ge dig en anledning till varför hon inte öppna annars e hon bara litta knäpp i skallen o nu förlorade hon en kund o pengar o du lär juh inte rekommendera henne till några vänner. Dålig stil!!

2010-04-23 @ 12:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0