shiet pommes....

jaha ja...

det var då mig en underbar dag igår...

först så gick vi på champangefrukost hos madde vilket var riktigt gött tökor med kex oxh ost och lite sånt.... och första ciderna för dagen öppnades... klockan tio typ... sen så åkte vi till moliljan där vi glodde på ett nerlagt sanatorium vikket var skittråkigt. men marita hade ju bestämt de... att vi skulle göra så...

efter de vare dags o käka.... potatis ( som jag inte åt) med grönsaker (som var slemmiga) sås ( somsåg ut som mens) och kalvsnitsel (om hade degig panering...) MED ANDRA ORD INTE GOTT... maddes problem var även att hon började nyktra till igen... annars e ordspråket att i mrse var jag nykter men nu börjar det ordna till sig. men madde sa men fan i morse var jag full men nu börjar jag bli nykter :P


sen så fick vi kaffe med kladdkaka... gott gott gott... sen fick vi betygen fick inga bra betyg alls =(

datakunskap: mvg ( sen gymnasiet)
svenska:g ( sen gymnasiet)
arbetsmiljö och säkerhet: g ( sen gymnasiet)
medicinsk grundkurs: vg
omvårdnad: g (irriterande när jag vet att d e läraren som sätter betyg efter hur hon tycker om en)
psykiatri: vg (hade kunnat få mvg i den men var så depp efter tobbe gjorde slut så orkade inte mer =( )
sjukvård: g ( läraren som inte tycker om mig :S )
vård och omsorgsarbete:vg
olycksfallsvård: g (var en grej vi gjorde en gång i en annan kurs så alla i klassen fick g)
psykologi A: mvg
psykologi B:mvg
etik och livsfrågor: g (cplärare som dömmer efter eleven och inte kunnskap)
människan socialt och kulturellt:g ( motivationen var att hon hade haft oss för kort tid för att kunna bedömma högre :S )
social omsorg: vg

tidningen kom och fotade oss.

hopp men de får gå iaf sen fick vi ju gå hem då... så då hängde anna med mig hem och hämtade mitt gymnasiebetyg så lämnade jag mina betyg på kommunen.... sen så gick vi hem till anna o hämta hennes dricka på vägen hem så gick vi in till fanatica och sjöng för vi har tagit examen för vi ha tagit examen... hm sen kom malin hem till mig och sen kom gunnar också....
sen kom massa annat folk madde o zarema kom och frida jossan nathalie zilla ola ja massa folk iaf... o så hade vi skitskoj...
min polo e inte heller så liten som jag trodde märkte jag, och min toa e inte heller så trång :P

bad ttobbe flyga o fara åt helvete och för säkerhetsskull gjorde jag det igen fast nykter i morse....

pratade med mitt lyckopillet ola och även min lilla älskling gunnar ( nej jag e inte ihop med nån av dom kommer inte bli heller men gunnar o jag e la väldigt tajta vänner)

jaha mycket alkohol som flödade.... 1,5 kg chips gick det åt. alkohol försvann, gunnars iphone försvann, mjölk försvann cigaretter försvann.
min lägenhet ser ut som fan men städet tar vi tag i mer imon när jag inte e bakis lngre...


MEN NU HAR VI TAGIT EXAMEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0