tillägg.

drömmkillen MÅSTE kunna få mig att skratta o ha humor.... det är viktigt som fan.......



ja iaf så ere lite stil som fan på mig fortsatte med min rygg och piercade lite folks.... för den delen så ere ju även så att jag piercade mig i kinderna... bilder kommer :D
tfft som fan att jag slog krull i att vara galen... dem tyckte de va helt sjukt att jag verkligen vågade plåga mig sj... mmm å som de brukar va med mig sj så missade jag ju allt alltså när jag skulle köra ut kanylen o in msycket släppte allt o jag hittade inte hålet... så fick ta om två ggr så tredje gången gick den in :P :D o så tog jag den andra sidan med när jag iaf va igång...
o krull han tyckte de va förfärligt att en 20årig brud skulle slå han han har alltid vart mest galen och nu kommer jag :P ha jag e tuff respekt...

:P


faktiskt måste jag säga min blogg är ändå rätt intressant o läsa.... förresten skall ni även få lite nya bilder för nu har jag gått ner 5,5 kg sen sista bilden ni såg ska ba hitta en gammal bild och ta en ny bild vet inte tycker sj inte att de syns överhuvudtaget men vissa byxor märks de på att man gått ner.... niiiiice...


fan jag e så trött på min garderob..... vill ba köpa nya kläder men har itne råd just nu.... sorterade ut min garderob på massa kläder med som jag inte använder.... o skänkte dom till de som ville ha dom :P :D men men nu sitter jag utan kläder mkt intressant resonomang av mig... NOT.....


iaf stolt som fan fortfarande jag slog krull :P :D hahahahahaha jag tog hans manlighet ifrån han hahahaha så nu måste han slå mig.... men då ska jag va envis o slå han hahahaha

äsch de va nått jag skulle skriva om igår men nu har jag glömt de så på fan de va nog inge viktigt... e sugen sm fan på revben men de går ju inte äta de nu



kollar på reklam och då säger ju blocket att dom alla normala förråd innerhålle grejer för 24tusen vad d e ... jag kan ba tala om att mitt förråd e inte normalt för där står bara en gammal dörr och den e inte värd 24tusen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0