en sak i taget

ja ni masa bollar i luften som vanligt olas lägenhet ser ut som fan för den ska tapetseras nu snart och min ser ut som fan för där ska jag ju flytta ut som agt var.... sen e vi båda jobbande och har dessutom barnen mitt i allt.... jaha ja.... vad säger man..... barnens mamma psykiskt sjuk och bara bråkar.... jag bli bara trött av allt

men nu tar vi en sak i taget barnen får vi ringa och anmäla till försäkringskasan att dom är här ist..... en får vi börja verkligen sortera ut skaer vi inte vill ha i min och olas lägenhet och det som går att sortera in som kläder mm, det får vi sortera in....

tapeter har vi valt så man kan ju börja måla källaren för där ka vi bygga ett supa/film/spelrum.... så vi får börja där slänga ut allt i källaren som intelängre behövs och sedan målar vi det :D sen när det är målat så kan vi bära ner sofforna.... och när man gjort de kan man bära ner soffbordet... och massa annat som ska ara där nere.... typ flytta min tv hit och ner och ps2t och massa annat ner till källaren.....

sen flytta min soffa hem hit och sängen skruvar vi väl isär.....

i början av september så börja ju dom tapetsera här i denna lägenhet så då kan man ju börja att flytta in saker i rummen dom e klara med kanske... eller jag vet inte om vi ska bo i min lägenhet sålänge men d e ju jobbigt för barnen för att hemma hos mig har dom ju inga vänner så men d e lättare för tapetserare och oss o bo i min nåja de handlar ju inte om flera år dom ska bo hos mig isf... hehehehe....

o jobbet e förlängt till september sen vet jag inte igen.... fan det känns inte bra att gå med en ständig oro i kroppen om man får jobb eller ej =( snyft jag vill ha fast =(

ja i vilket fall som helst så ska jag ta lite kort på lägenheten hos ola nu och sen före och efter om ni vill e det...


förresten så har 10 piercingar åkt ut :P :D hahahaha


jute har börjat träna på allvar nu igen köpte mig en crosstrainer... undra hur jävla många tusen år de ska ta o gå ner mina 30 kg eller vad fan d e ... :S iaf.... hopprep zumba o crostrainer... borde gra susen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0