jaha

en månad kvar på min lägenhet sen ska jag vara ute ur den.... hm sen ska helst lägenheten älsk och jag ska flytta in i vara klar. men vi skulle redan nu börja flytta vissa saker...

uschjag e trött utav bara fan.....
ska iaf göra mig i ordning innan jobbet nu....

vet inte riktigt vad jag ska skriva... men jag e iaf otroligt lycklig med älskling hade barnledig ensamkväll igår första gången på en månad...
vi mös som fan kollade film och käkade kräftor och myste lite mer... guuuud jag e å kääääääääääääääär....

har börjat på de nya jobbet med och det går bra... fram till oktober är det nu iaf men helst vill jag tillbaka till patrullen.... :P men ja de funkar ju detta här :D lite kul och annorlunda... :D

hm.... ungarna e ju för ssöta :D hehehehe orkar inte skriva mer nu men tänkte uppdatera lite bara.... :D

Kommentarer
Postat av: Thess

Jag är verkligen glad för din skull :)

2010-08-30 @ 18:47:15
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha, vilket jävla bullshit!

Ni har inte haft barnen i en hel månad med tanke på att ni skickar bort dom så fort ni får chansen !

2010-09-08 @ 16:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0