marknaden

marknaden var ju verkligen ett skämt...

jobbade natten till marknaden.... vi åkte förbi en jävligt stor olycka någon som hade kört av vägen och ner för ett dike o nästan in i ån.... fan bilen såg ut som en dödsfälla men tydligen hade dom klarat sig, sköööönt....


jaha och igår då var vi på marknaden....
ja den var inte så inspirerande som den var skyltad med... den skulle va hur stor som helst men vi lyckades inte ens slösa 700 kr...... hahaha..... jag köpte en jacka hör o häpna jag köpte EN jacka.... bara en jacka....
och älskling köpte en skitsnygg munktröja och jag köpte rökt ål... :P
och jag skämde ut mig för massa telefonförsäljare.... hahaha det var iaf kul o springa runt o mobba dom... skrämde iväg en kund med för en försäljare då blev han skitförbannade o hotade vad fna om du gör så igen blire inte kul för dig och bla bla bla.... hahahahahahaha ah de va kul

o jim o jag åkte karusell o bådamådde illa men jag skrek o han vinkade till pappa hahahaha får la lägga ut bilder snart.....

Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Zelina

Tack för gratulationen även att den är en månad sen men hinns inte med att svara på kommentarer

2010-08-12 @ 18:05:45
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0