Mobilinlägg

Har sett innan att inläggen blir jobbiga som fan när man skriver på ombil. Finns inga mellanrader:s Ja iaf då. När någon gör slut. Som tobbe med mig nu då, då brukar man ju ha en anledning från just personen som gör slut. Sen pratade jag ju lite med fia igår visserligen och fick veta lite där. Men det känns ju sjukt konstigt att ens prata med henne om det. Det sjuka är även att annars när någon gjort slut så känns det lite lite bättre för varje dag. Men nu känns det bara värre och värre. Innan var det liksom så illa så jag kunde inte ens gråta. Men nu nu kommer allt ikapp smärtan gör mer och mer ont och saknaden blir större och större. Jag vet vad du säger till din syster och jag vet vad du sa till mig. Det är så många öppna frågor som ligger i luften. Dessa alla varför hur kunde det bli såhär varför? Nej jag förstår inte. Alla andra som såg oss som tyckte vi hör ihop man såg att vi verkligen var lyckliga enligt dom o så de ställer massa frågor som jag inte kan svara på:s jag hatar verkligen det här helvetet. Värre och värre blir det och det känns som att det aldrig kommer ta slut. Min kraft min styrka och allt börjar gå åt helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0