skiiit

skit skit skit.

jag hatar denna dag den är pissig o fy fan o cp o piss o bajs o allt på en o samma gång som uttrycker skit o skitkänslor.

d e bara jobbigt.... alla behöver la va ifrån varandra ibland mmm o d gör mig inget om han så skulle va borta i en månad men fan måste man gå ifrån varandra när man bråkar? o han bryr sig ju inte dirr så... han glömmer de till han kommer tillbaka... jag maler de i mitt huvve om o om o om o om igen till de svider.... de gör fett med ont. jag vill fett med baa att de ska bli eller vara bra vad fan. alla bråkar ju nå gång men fan ska de va nödvändigt detta fan helvete fan

åh denna bantning den går mig så på nerverna jag vill gå ner o gå ner o bantar o hoppar o har mig o massa skit men fan går jag ner???? inte vad jag märker iaf kondisen blir inte bättre  allt e piss..... varje matbit jag stoppar i mig äcklar mig för den kanske får mig o gå upp..... d e fan inte kul ens en gång o gå runt som en fet tunna ( iaf ere så jag känner mig) och se andra folk som e smala hela bunten... jag kräks på mig själv.

om jag kunde skulle jag hälsa på min bästa vän som jag hade mellan 7- typ 1 år efter gymnasiet. jag har dock sagt upp bekantskapen med denne då såren den satte blev för djupa. såren den lät allt blöda för mkt och den sårade mig mer än den gjorde nytta. den var för djup..... de va inte bra o inte fint denna vänskap... men den hjälpte då den var bra då....

jag vet i fan d e pissigt cp bajstråkigt o betala räkningar o de gjorde jag idag..... fy fan så trisst nu har vi så vi klarar oss precis denna månad typ.... 19 dagar kvar till lön shiet nej de blir tajt de oroar mig... eller ah egentligen så blire ju inte tajt eftersom jag har massa undanlagt va men man vill ju spara till sitt mål å så då måste man ju ha massa pengar :D o gå snålt månaderna för sig... men de fixar jag men d e oroväckande :P men får la se hur de går :P :D

o sen finns de ju visa fanskapsäckelmänniskor som stör mig så jag skulle kunna gaaaah men de nämner vi inget om här... de skulle bli för mkt svordomar :P

ah skit samma nu lägger jag mig i min fucking säng o deppar ihop förhoppningsvis kan jag sova i natt de har jag inte kunne på massa massa veckor nu och panik blir annorlunda o värre för var gång den kommer =(
hoppas på fan att de tobbe säger e fel =(

Kommentarer
Postat av: Thess

Om den började i sjuan känns det som att jag borde veta vem du pratar om, synd att jag har så dåligt minne och inte gör det.

2010-02-11 @ 21:04:15
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0