svar på kommentarer och om älskling

Anonym om god morgon.:

1kg är mycket på 1v... gnäll inte!

Yasmin om god morgon.:

Kan du inte lägga upp en helkroppsbild på dig ffrån början då du började träna och allt det där, och en ur du ser ut idag :) Hade varit kul att se skillnaden. Vet du hur mkt du har gått ner sen du började träna? Hur länge har du tränat?


svar på anonym. mjo d e la kanske en del. vet i fan hur mkt man bör gå ner o så :P men vore ju intressant o veta vem du e :D


svar till yasmin.
kan lägga ut helkroppsbilder men jag har ju som sagt var kanske tränat regelbundet och ordentligen sen typ två veckor ja jag började ju innan jul men sen slappade allt ner sig lite under jul o så.... eller förresten kanske har jag tränat mer får läsa lite i bloggen men har vägt mig två gånger. o d e förra veckan o denna veckan så att säga. så sen jag börjat väga mig är det 1 kg.

som sagt skall kolla lite om jag har kvar bilder annars får ni la en bild nu. som sagt började ju för inte länge sen så har min bulliga mage kvar o så å vet inte hur mkt i kg jag gått ner. men iaf ett par byxor passar som sitter tajta som fan men passar som inte passade innan :P

hade tyvärr tatt bort bilderna. men kommer en bild på mig nu så får jag la ta ett kort i veckan igen eller månaden kanske kan spra en bild från gammla inlägg o lägga in sen :D






ALLA SOM HAR ETT FÖRHÅLLANDE, GÖR DENNA LISTA



Om din pojk-/flickvän:

Du är tillsammans med? - tobias klasen
Hur gammal är han/hon? pansionär :P 22
När fyller han/hon år? - 19 juni
Vart bor han/hon? - hultsfred
Vad heter gatan? - ni som inte vet behöver inte veta
Ögonfärg? - melerade
Har han/hon piercat sig någon gång? - japp en i varje ögonbryn och ett i örat
Har han/hon druckit? - Ja
Han han/hon rökt? - Ja
Vad har han/hon för färg på rummet? - vikket rum???
Har han/hon några syskon? - Ja
Om ja, vad heter dom? - sofia linnea o tommy
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - köpa en massa bilar o en gård tror jag
Har han/hon någon fobi? - hm ja du inte sådär direkt som jag kommer på nu
Är han/hon beroende av något då? - snuuuuus
Är han/hon envis? - Ja
Vad heter hans/hennes föräldrar? - anette o stefan
Vad gör han/hon på helgerna? - olika
Beskriv honom/henne med två ord? - bäst o speciell
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - Ja d skulle han verkligen <3




Dina tankar:
Varför blev du tillsammans med honom/henne? - han är sig själv i alla lägen och väldigt väldigt speciell. han hade då jobb och var självständig han fick mig massa o skratta och han hade allt jag tycker e viktigt med en kille
Föll du för honom/henne direkt? - ohja
Du älskar honom/henne? - Oändligt mycket!
Du har slagit honom/henne? - vi höll på å busa o han fick sig en klockren på näsan så ja
Du har roligt med honom/henne? - alltid
Du skulle kunna bo med honom/henne? - de gör ja nu
Du vet någonting om honom/henne? - klart jag gör
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? - ja några ggr
Säg ett ord du känner för honom/henne? - Kärlek
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - Jaaaa med lyckan i ögonen
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - Hela honom!



Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - alltid
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? - vissa på ett udda sätt




Om er:
Hur träffades ni första gången? - hemma hos han. började prata genom lunar
Bor ni långt ifrån varandra? - nej inte nu
När blev ni tillsammans? - 1 augusti 2009
Hur länge har ni då varit tillsammans? - lite mer än en månad
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - typ
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - komedi och skräck
Har ni sovit över hos varandra? - aupp de har vi men nu bor vi ihop :D
Har ni bråkat någongång? - Jo tyvärr
Vem håller fjärrkontrollen? - tobbe men jag bestämmer vilken kanal han ska ha på med fjärren :P ;)
Vad har ni gemensamt? - väldigt mycket
Har ni samma åsikter om saker? - ja för det mesta
Planerar ni framtiden ihop? - ja det gör vi vad jag vet iaf
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst - i streck? en vecka typ?
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - Varje dag
Hur länge kommer vi vara tillsammans? - kan man veta sådant nu?




Sista frågan:
Gillar du honom/henne? - Älskar honom så ord inte räcker till <3


Kommentarer
Postat av: Yasmin

Okej :) Men lägg upp bilder lite då och då, i samma vinkel och från ungefär samma avstånd :) Ska bli kul att se :)

2010-02-09 @ 20:29:41
URL: http://YasminOhlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0