till bara frida

Lussan, jag har en fåga, du sa att du svarade på precis ALLT! Sååå, nu ä det du som berättar alla detaljer och hemligheter från Annas och din lek på festen för några veckor sen ;)
Hoppas du trivs på praktiken annars, själv stod jag ut en dag i vvik med en handledare som själv borde läggas in på psyket


tjenna F.

tyvärr så e ju frågestunden redan stängd och avslutad och frågorna som ställdes och var öppna i flera dagar nästan en v dom e nu stängda och besvarade. ;)
mmm min praktik är underbar som fan handledaren e fan cool och jag trivs ska nog sätta upp mig som jobb där sen :D

ja iaf. vf e du så missnöjd????

de va de ett inlägg enbart till frida.

Kommentarer
Postat av: F

Haha vad snäll du är som tillägnar mig ett alldeles eget inlägg ;) Jag försökte iaf, du ville ju ha en MASSA frågor ..!

Nää trivs som sagt inget vidare, ska börja på hemgården nu på måndag, hoppas det blir bättre där. Susanne Ivarsson ska jag ha som handledare, ngn du känner till?

2010-02-06 @ 12:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0