svar på frågor

nu kommer svaren på frågorna ni har ställt. synd att de blev så lite frågor.
men ska svara på de får jag har

Hur många har du haft sex med?

ja du. jag har nog haft sex med 13 killar och 4 tjejer som jag räknade på


Hur många cigaretter har du rökt i hela ditt liv?

ja du ingen aning. jag röker i genomsnitt 8 cigg om dagen jag har rökt sen 2008 så 365*8=2920

2920*2=5840

o sen de åren jag feströkt med ger ungefär 500 cigaretter

detta slutar med 6340 det är ungefär det är ungefär 316 askar. ungefär


Hur många läsare har du?

ingen aning om hur man ens kollar de

hur mkt väger du och hur lång är du? (ställdes två gånger så jag besvarar den ba en gång)

eftersom jag är väldigt viktfixerad och nte är nöjd med min vikt alls så vet jag den inte. jag går nuförtiden efter byxor och hur dom sitter..... jag står inte ut med o veta vikten för jag skulle må sämre än jag gör. dessutom så är vikten på vågen enligt mig alltid för hög. men jag chansar la på 60 minst och jag e 1,52 lång.

 

hur orkar du ha massa tyngder på dej,.. hjälper de verkligen??

ja du d e skönt som fan med tyngder man känner att man gör nytta hela tiden. och eftersom kroppen får släpa på tyngder som den inte är van vid så visst förbränner man mera då.

skönt och nyttigt på samma gång. men bör dock trappa upp vikterna. annars är det träningsverk som fan


Kommentarer
Postat av: Anonym

För att kolla hur många besökare du har på bloggen så klickar du bara på statistik så kommer läsarsiffrorna upp ;)

2010-02-02 @ 10:36:59
Postat av: F

Lussan, jag har en fåga, du sa att du svarade på precis ALLT! Sååå, nu ä det du som berättar alla detaljer och hemligheter från Annas och din lek på festen för några veckor sen ;)

Hoppas du trivs på praktiken annars, själv stod jag ut en dag i vvik med en handledare som själv borde läggas in på psyket ..

2010-02-02 @ 21:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0