vägbeskrivning på "engelska"

ja vi träffade ju en på willys idag som ska komme på linna o anders fest. o så skulle jag vara klyftig o förklara vägen dit på engelska.....

de löd såhär.

- do you know where ica is???

- ica where?

-ica in hultsfred?

-yes i know.

-godd. when you come to ica you drive rakt fram. then you will se a skylt on the höger sida. on there it står knecktagården. there you drive left. in there you take the first way to höger. fgollow the way till you see a white house on left. drive förbi the haouse rakt fram. follow the way untill you came to the red hous in the
skog.

mohahahahahahahaha
min engelska e bäst..... :D

de bästa e dessutom att på willys satt ju hugo i kassan :D skysst skysst... trevligt men han svek mig som senaste ggr jag handlade för då var han inte där. men tydligen har han vart där hele veckan..... så han mena på att jag svikit han ;) hm... jaaa ni.... :P

även vart på vdc idag dom plågade mig med plodprover och ekg och massa annat skräp.... d e hemska saker. men tack zilla som fan att du hängde med :D

ja d man fick veta var inte lätt men d fick mig iaf o pusta ut... så d blir en lång väg nu :S mer behöver ni inte veta eller fråga... eller ja fråga på men bara vissa kommer ju få veta.... så hm vi märker ett hårt slag som framkallar en djup suck av lättnad och tungande....


men fan friga. NOVEMBER OCH THAILAND.... LOVA!!!! anna???? DU SKA MED OCKSÅ :D

Kommentarer
Postat av: F

LUSSAN, vi SKA till Thailand, jag e helt inställd på det! Sparar och sparar :) Har velat göra detta hur länge som helst så nu bangar ingen av oss :)



Hoppas det är bra med dig annars, och att det inte är ngt allvarligt som hänt som du fick reda på!

Ses på måndag, Stor kraam

2010-02-24 @ 19:51:48
Postat av: Sofia

Ja du behöver ju göra om på bloggen.. =) jag kan bara göra enkla .. men om du vill slänger ja ihop något enkelt du akn ha sålänge tills du hitatt ngn som hjälper dig :) pok

2010-02-25 @ 13:13:30
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

jag gör tyvärr inte designer mer.

2010-02-25 @ 14:50:31
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia

Okej men du kan ju skicka någon bild du vill ha med o sen säga lite så ska ja försöka få ihop nåt :)

2010-02-25 @ 17:14:26
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha ja din engelska är verkligen bäst vad snygg du är i håret föresten

2010-02-27 @ 13:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0