willys

hahahaha jossan vi e för jävla söta :D

vi åkte till willys igår för o träffa på hugo. så genomskinliga vi va.... köpte cAcao. och en tidning. sen så delade vi på de och ställde oss i den längsta kön vi kunde hitta för där satt hugo :P
men iaf så kommer vi fram söta jossan o jag...

j: jo vi tänkte fråga di en sak.
H: jasså vadå?
L: jo vad gör du på lördag?
H jobbar.
L: asså tänkte mer på lördag kväll och söndag morgon. ( misstolka som ni vill)
H: hm synd att jag ska fira min bror då.
J: m för annars hade vi bjudit dig på fest. en kompis som har inflyttningsfest.
H: m men ni ska väll ha fest fler gånger?
L o J: m de ska vi ha o då får du komma :D


hahahaha inte illa att ragga på snabbköpsexpediten på eh hur fan går låten jossan???? :P :D
vi e bäst bäst bäst sööööta :D
men fan nu har jag inte ragg på lördag.

kan tobbe kan jag bäst fan jag med :D
mohahahahahahahahahaha


hugo e söt :P :D

mmmmm men vad mer nu då???


thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0