gårdagen och malins fest

jäääääävla F****************************ITT FIREFOX!!!!!!! hade skrivit världens längste blogg o så fiiiiiiittttttta sig fuking firefox får problem återgärdar problemet men sparar inte min blogg.... så nu får jag jävla FITTTTTTTTTTTTTTABLOGGCP börja om....

sorry min början....

hm iaf då var vi på fest hos malin :D de va kul som fan spelade masa spel där saker och ting kom fram som inte någon skulle veta.... ELLER HUR ANNA!?
hm vi gick iaf hem i tid för vi skulle ju hem till tobbe sen o städa mer... men iaf.... vi hade superduperkul.... ville egentligen inte dra... men vi var trötta båda två och tobbe var full lite roligt o se han så avslappnad och full fan vad gulligt av han o han pratade massa gulligt.... talade om massa för mig jag aldrig trott... :D faaaan så gullig :D han vinglade visserligen som fan men de va så himla mysigt iaf :D
älskar dig utav bara fan...

jaha o sen då vare söndag. åkte till tobbe och städade och plockade i hans hus... på kvällen körde vi dock hem och sov hosmig...

på måndag åkte vi till tobbe... kom dit vid tolv och började plocka in saker och ting i vagnen de va inte lite skit tobbe hade två stora jävla vagnar vare sammanlagt inte just den dagen men sammanlagt vi hade just idag fyllt hela stora vagnen och skopan plus grjer som skulle till mig..... vi trodde alla grejer som skulle till mig skulle få plats i min bil.... men sen kom vi fram till att de inte skulle få plats och eftersom tobbe inte unde följa med så åkte jag själv zilla skulle ju hjälpa mig att plocka ur min bil...  så jag började köra.... körde ju faktiskt rätt lugnt mellan fyrtio och femtio.... men just denna kurva körde jag 40.... jag tappade greppet.... bilen började glida från sida dike nr 1. och dike nr2. min första tanke var, GASAAAAAAAAAAa så jag gasade.... men de kom jag fram till var rätt farligt.... mmm så jag bromsade då gick de fortare o agressivare mellan dikena.... o sen hann jag även tänka tobbe sa frikoppla... :D
o de gjorde jag... sen så snurrade bilen runt ett varv över hela vägen.... o då tänkte jag att fan tobbes svindyra högtalare måtte dom inte gå sönder :S
o bums låg jag i diket fy fan nu rasar de o välte tänkte jag :S



så jag hoppade ur bilen och ringde zilla.... du behöver fan inte komma, skrek jag..... skit i o hjälp mig nej bara skit i de.... VA!? skriker en förvånad zilla.... ja bara skit i de skriker jag, helt panikslagen.... jag har kört i diket min bil kommer rasa och bara skit i allt....

sen la vi på....

jag ringde tobbe... men han svarade inte... jag ringde mamma men hon svarade inte.... och jag ringde mamma svensk och hon svarade inte....  bara dotter kikki svarade... skööönt o få praa ut då jag inte hade cigg heller.... eller jo cigg men inte tändare.... började då gå till tuna och ringde till mamma mamma svensk och tobbe.... fick till slut tag i mamma svensk som till slut fick tag i tobbe... som kom med traktorn så fort han kunde jag gick så långt jag kunde och tillbaka fick mig alltså en nyttig promenad :D
skönt de mitt i allt... när tobbe kom med traktorn och beskådade saken kommer vi fram till att bilens ena däck hänger i luften och 5 cm mer och min bil hade rasat och voltat ner för slänten.... KUL....

tobbe trodde att ett spännband skulle räcka o dra ut min bil med.... så han spände fast min bil och blaha blaha.... och sen drog han ut mig.... jaha kul kul.. skönt e de tänkte jag medans tobbe drog ut mig.... men asså när tobbe hade dragit ut mig berättade han.... han berättade att min bil hängde halft i luften och hade spännbandet gått av hade min bil rasat voltat gaaaah hemskt :S
MEN spännbandet höll och min bil och jag klarade oss.... och eftersom jag har sådan tur och min bil e bäst o polo så fick den inte ens en repa.....

då kunde ju iaf inte zilla hjälpa mig mer och då åkte jag tillbaka till tobbe.... jaha de a de....
klockan åtta iaf så var husbesiktningen osmart av dom o komma klockan åtta och smart av oss att skruva ut alla glödlampor o dumt av dom o bara dra med sig en liten ficklampa :P :D hahaha....
dom stod där o snackade pengar o huset e dyrt hit eller dit och därför drog vi från din lön blaha blaha och d e dyrt hit o kostar dit.... till slut vart jag så trött att jag slänger en arg blick på köket och säger högt och tydligt JAHA!!! det är därför köket harstått still så himla länge å sådär.... det vart tyst helt jävla tyst i huset...

iaf så åkte vi sedan till mamma svensk som hade fått tag i tobbe åt mig
tack mamma svensk och tobbbe som hjälpte mig ur diket....
därborta hjälpte anden och tommy till med avlastning av vagnen... :D
sen åkte dom.... vi satt där en stund tio i tolv ringer tommy anden och han ligger i diket...

de enda jag vet e iaf att domkörde 80 i en kurva... o slirade in i diket
här kommer bilder på de iaf


ja men när de var klart så åkte vi till tuna och sen till hultsfred.... :P sjuuuukt.... ...... trötta båda två... klockan två var iaf allt inne i min lägenhet och vi kunde lägga oss... grattis lussan somnade 3 och skulle upp till skolan 8 :S

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha nä du det får stanna mellan de som var med för sådant erkänner man aldrig i nyktert tillstånd vi synes snart

2010-01-14 @ 20:27:08
Postat av: Anonym

Ett tips: google chrome är bättre än firefox. :) Du kan testa det det ska inte strula.

2010-01-18 @ 19:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0