gårdagen och malins fest

malins fest var kul som fan spelade massa spel och det kom fram grejer som inte borde komma eller hur anna???? spännande som fan :P :D
hahaha o nu i helgen ska nog jag ha fest i helgen på lördag :D
älskling vart full som fan och vinglade genom min lägenhet..... så det så!!!!! han stod o pissade mitt i hultsfred ( eller iaf i utkanten ) och han pratade massa gulligt romantiskt gojs på vägen hem.... de va riktigt gulligt.... och sött de som kom ur hans mun jag undra dock om han inte bara sa de för att han var full så mycket som han vinglade från ena diket till andra....... !!!!!!! så nu jälla fick du.... GUBBE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jaha och på måndag skulle vi ju lämna in nycklarna..... så vi gick upp på måndagen och åkte till tuna för o packa resten som skulle till tobbes mamma... vi kom vid två och var inte klara vid åtta. men iaf vi började packa massa grejer på vagnen och grejer i min bil....
vi trodde dock allt skulle få plats i min bil... vilket de inte gjorde så jag skulle ta min bil till hultsfred och zilla skulle hjälpa mig att plocka ut allt.... medans tobbe skulle packa vidare i tuna.... jag kom iaf typ en bit bort från tuna och det blev lite halt på vägen. jag körde faktiskt bara 40. men jag började slira till..... hm de första som slog mig var gasa...... jag gasaaaa slirade till mer..... från dikeskant till dikeskant..... då började jag bromsa...... då gick de fortare från dikeskant till dikeskant.... de slog de mig att tobbe sa frikoppla oc häng med bilen eller ah typ men då kände jag hur bilen vred sig över vägen.... och tanken slog mig..... faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan tobbes svindyra högtalare får fan inte gå sönder.... frikoppla lussan frikoppla buuuumms... o där stod jagsnett i ett dike..... fy fan :S :S :S :S :S :S :S
jag hoppade ur bilen ringde zilla och skrek i telefon du behöver fan inte komma nej du behöver verkligen inte komma jag har kört i diket o jag hinner inte o du behöver inte hjälpa mig....
sen ringde jag tobbe... som inte svarade efter fem gånger skrek jag så hela sverige borde hört panik efter diket och tobbe som var den enda som kunde dra ut mig....
jag ringde mamma som inte heller svarade.... sen ringde jag mamma svensk som inte svarade heller :S min tändare hade jag glömmt hos mig :S så allt var skit... fick till slut tag i kikki som lugnade ner mig lite... sen fick jag tag i mamma svensk som lovade att också få tag i tobbe.... sen ringd min mamma tysk o babblade.... under dennatid hade jag börjat gå med en stukad fot ( halkade ner för zillas trappa och vred om hela foten ) och den andra som gjorde ont efter volvon än... iaf med detta började jag i världens tempo gå till tobbe.... fy fan så ont i fötterna...
i vilket fall som helst så var jag svinrädd att bilen skulle volta ner för stupet... :S :( :'(
mamma svensk fick till slut tag i tobbe som sen ringde mig och kom med traktorn..... när vi kom till bilen ( han fick plocka upp mig med traktorn ) så säger han oj jävlar shit... fem cm till och du hade voltat med bilen..... och sedan så konstaterade han att mitt däck hänger 5 cm i luften.... sen iaf så skottade tobbe fram min bil.... och sätte fast spännband som tydligen skulle hålla för bilen jag satte mig i bilen och började backa ut medans tobbe trog.... väl framme ur diket så säger tobbe där hade du tur jag bara såg att spännbandet blev längre och längre. och mitt däck hängde tydligen mer i luften...
och spännbandet blev som sagt längre o längre.... men de märkte ju itne jag nått av de berättade tobbe som sagt var...
hade skiten släpt hade jag fortfarande voltat...
men allt gick bra o eftersom jag kör en så underbar bil så hände det varken mig eller bilen NÅGONTING..... det blev inte ens en liten repa... allt funkar som de ska :P :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0