grattis bina :D

fan vad gött bina 6e månaden ska bara gratta dig... vi kommer gå igenom detta tillsammans.... hoppas bara vi inte får allt för stora ryggbesvär med vårat svankande i ryggen....

men som sagt måste ju verkligen gratta dig nu till 6 månaden sen igår :P
hoppas du känner mkt sparkar o grejer o slipper må illa nu.... och hoppas verkligen du får i dig mat för de får ju inte jag när jag spyr 20 gånger om dagen...

som sagt GRATTIS BINA :D

jaha de va de...... o sen ville ju folk veta lite mer om min träning....

mjo jag hoppar hopprep varje dag ungefär en halvtimma försöker jag träna varje dag.

innan jag äter frukost på morgonen är jag just nu uppe i 500 hopp med hopprep och sedan så kör jag 125 just nu med min blåa maggrej....

jag kör dock inte hoppen i streck just nu kör jag 50 med den bl, 250 hopp, 25 blå 250 hopp och  50 med den blå.

sedan äter jag en macka till frukost

12.20 är det lunch i skolan så då äter jag nått jag tar med mig .... typ lite lagom så jag inte e hungrig men inte heller vrålmätt.

väl hemma igen så äter jag en macka.... vid typ 16.30.

sen försöker jag la äta en frukt med på kvällen :D

sötsaker har jag dessutom slutat med och sedan försöker jag antingen hoppa hopprep igen eller gå en promenad på minst en halvtimma.

dessutom ska jag börja simma igen nån gång i veckan i slutet av denna månad så man har råd o köpa träningskortet :D

det var min träning för tillfället just detta har jag ju precis börjat med så några framsteg har jag inte gjort förutom träningsverk i vänster ben :P :D

dessutom skall jag inte banta enligt vågen jag ska banta enligt ett par byxor som jag vill ha på mig. för bantar jag efter vågen måste jag köpa en våg och då står jag på vågen hela dagarna.... plus att jag har nått fel i huvudet.... jag kan se mig själv som snygg och fin i kroppen i spegeln känner mig nöjd som fan.... sen ställer jag mig på vågen och märker att jag väger "för mkt" och måste banta mer.... till slut slutar detta i siffror under 45 kg vilket inte är frisk.... jag vill INTE hamna där.

 

vill även uppmuntra fia o fia nr2 skitduktiga som står i o håller ut... :D vi fixar detta :D

bina ville även veta lite mer om mina piercingar och tatueringar. alla mina tatueringar har ju en innebörd så jag börjar med att berätta om min första gadd.... så berättar jag om en varje gång jag skriver och till slut tar jag historian om mina piercingar :D

gadd nummer ett:

 

drake i tribal format till ett hjärta.

 

med denna gadd ville jag säga att allt ont har något gott i sig. alltså drakar anses ju ofta som onda. men även dom har god kärlek i sig liksom....

den har en liten historia bakom sig..... jag åkte till jonas i nybro som skulle göra denna på mig en av hans första gaddar som han gjort är detta... sen skulle han på kvällen köra hem mig på sin moppemc till högsby... halvvägs får vi soppatorrt..... väntar en evighet på hans mor som skulle komma med soppa o grejer ont i magen o kallt vare :S vi fick till slut soppa o började åka vidare... vi gick även o mötte dom två km åt fel håll ( bort från högsby)

när vi väl åkte igen så märkte vi att kurvan efter vi fick soppatorrt hade det vart en mack... fy fan säger jag bara men sent på natten kom vi till högsby de va fett med roligt.... :D o stackrn han fick åka hem igen mitt i natten :S :P

haha men jag har tröttnat lite på detta utseende så denna skall på något sätt byggas på/ göras om :D dok ska betydelsen finnas kvar.

 

 


Kommentarer
Postat av: bina

tack för gratulationerna XD

o fin betydelse! :)

2010-01-19 @ 17:51:46
Postat av: Anonym

Uscha , vilket fetto :S

2010-01-20 @ 18:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0