inlägg2 idag

juste måste ba tala om för frida med..... hehehe fett med massa saker fick vi veta igår... o du var inte där o missade allt fy fan anna jag trodde då inte detta om dig ;) men klart du trodde säkert inte detta om mig heller :P ;) men som förra festen då, detta stannar i mina väggar o våra huvuden :P :D


o juste jag skulle vända kycklingen i grytan förut.... tappade den o skållhett vatten hamnade på min fot jag kylde visserligen men d gör ont som fan i min FOT nu... först bilen som körde över sen zillas trappa som fick mig o halka o stuka foten och nu brännskadan :S


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mammaflikkan.blogg.se/2010/january/du.html#comment

2010-01-18 @ 14:36:45
Postat av: F

Aaa vad du e elak!! Jag vet jag vet jag vet att det blev en massa smaskiga bekännelser och jag vet att jag skulle varit där :D Men någon gång kommer jag också få veta om jag så ska fylla dig med litervis av alkohol hahha .. Ses imon, och du jag gillar din preg mage ;)

2010-01-19 @ 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0