jaha

ingen motivation för träning o skit alls idag fy fanken hur ska jag orka detta....

ingen motivation och de gör ju fan ingen nytta heller... börjar redan ge uppp shallopsan

sista skoldagen innan praktiken imon....... sen ere praktik i tre v o sen ere looooooooooooooooooooov. en vecka....... skönt skön skönt :D


jaha men sen då??? sen vet i fan sen ska man orka med massa v skola igen.. snark...


jaja o nu till dagens piercing...

en i läppen..... hahahaha satt där med min lilla nål en säkerhetsnål tror jag o försökte sedan få in smycket.... de gick fan inte så jag fick köpa en kanyl.... .de blödde som fan men jag fick till slut iaf in smycket..... blev ju snyggt som fan. sen så vare fest va så jag söp o gud vad läppen såg ut dagen efter shiiiiet. ni får nu ytterligare en gammal bild.....
jag vill ha massa kommentarer nu ju... en som kommenterade sist... ni får en svullen läpp och en vanlig :P


svullen läpp så in utav bara fan :P



jag med min första läpppiercing år 06 tror jag de va :D

Kommentarer
Postat av: bina

fan vad sött :D:D

2010-01-28 @ 21:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0