snaaaark

Du är ju faktiskt väldigt stor & du har ju själv ätit dig till det så att inte tåla att höra att du faktiskt ser jättetjock ut är ju pinsamt.
Var även inne och kollade på Malins blogg, efter 3 graviditeter & det innebär 3 olika magar är hennes en riktig gravidmage medan din bara såg allmänt fet ut :S nån jäkla kommentar av någon översmart trebarnsmamma....

helt plötsligt fick jag massa o slrova om....

fortfarande tål jag o se o höra att jag e tjock jag skrev ju för fan de i mitt förra inlägg..... jag vet att jag e rund om magen o så men JAG HÅLLER PÅ Å TRÄNA O BANTA BORT DET:..... en gång till alltså för dom som fattar lite trögare än alla andra.... JAG VET ATT JAG ÄR TJOCK!!!!!!!!! JAG HÅLLER PÅ Å TRÄNA BORT DET, MEN DEN DÄR MAGEN PÅ MIN "GRAV DEN E INTE SERIÖS" EN GÅNG TILL FÖR ER SOM FATTAR RIKTIGT CP. DEN E UTSPÄND SVANKAD I RYGGEN OCH TAGET SNETT FRÅN SIDAN DÅ SER MAN FAN TJOCK UT :s
ne nu e jag trött på detta. fatta ist jag vet väl för fan vad jag ätit och inte ätit och jag vet att jag har lite mer hull än vad NORMALFOLKET tycker är normalt och sexit eller vad fan som....

MEN jag e inte normal och inte heller som alla andra....

så låt mig vara fet elller undernärd eller vad fan som helt för jag kommer iaf inte BRY mig om vad du säger som är hypernormal svensson o tycker alla ska se likadana ut...
jag bryr mig inte så länge JAG mår bra med mitt utseende får la resten av befolkningen ta mig för den jag e o du??????????? till och med mina pansionärer på mitt underbara jobb tar mig för den jag e trots att jag har hundratusen piercingar...

så ta nu o kläm in ditt huvve mellan mina valkar och kväv dig med dina kommentarer

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är inte tjock lussan! Bry dig inte om alla löjliga/ dumma kommentarer! Väldigt larvigt att inte våga stå för vilka dom är heller.

Puss

2010-01-22 @ 23:20:53
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: anna

tja Lussan jag tycker du ska skita fullständigt i vad hon skriver hon är bara en liten skit som är så jävla avundsjuk på dig för att du har Tobbe själv skriver hon ju bara om hur hon ginade på jobbet och hur jobbigt liv hon har "stackars henne" hon är en fullständig jävla idiot och jag tycker att det är bra och roligt att du driver med henne / kram

2010-01-24 @ 15:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0