tjoho

aha... vad fanken vare jag skrev sist nu då??? juste ingen kommenterade och tobbe flyttade till mig... de va ju ett tag sen om jag minns rätt....

vad som hänt sen dess de vet i fan egentligen... vi kan ju börja med fest vare hos mig igår o alla väggar och dörrar och allt höll sig helt.... skönt de men de kom en jävla massa folk som jag inte hade bjudit som tobbe inte bjöd som typ ingen kände.... de sjuka med situationen var att anna o jag vi ringde polisen egentligen inte för att de va stökigt annars mer för för att se vad som händer. o vet ni VAD som hände när jag säger d e minderåriga som sitter här o super o tar vår sprit och vill inte gå?????? dom säger att nej men vi kan inte göra sålänge de inte e bråka :S skiiit sikka nollor jag blir fuck off irriterad....
hm som tur var var mina nattisar utanför fick deras nummer så kunde dom ringa o säga att d e stök om de va så..... skönt skönt skönt.... men lyckades köra ut dom till slut egentligen lite synd hade velat sett polisen komma o hämta fjortisarna.se.... asså d e sjukt en av brudfanskapen hon kom för andra gången till min fest ovh hade ingenting med sig.... asså inget o dricka o hennes kille hade inte något heller helt sjukt ju :S

hm men som sagt till slut så örde jag ut dom :P :D då drog även anna och festen var slut =(

typ två lagom lugn fest skönt de.... uinte bakis idag heller.... skönt skönt kycklingsoppa åt vi idag hehehe skönt o imon ska jag te skolan o ta med mig nått med kycklingen som e kvar...

ja men vad fan iaf zillas fest näösta vecka då....

fan jag vill jobba lite med... helt sjukt lite jobb alltid i januari.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0