jaha ja

då ska vi skriva om ullared det första....

lite kul var et att ola o jag bara bestäme oss att nu ska vi dra till ullared :P och det var ju sjukt kul...
men resan dit var inte kul först men nu i efterhand så vare ju kul.... gick upp tidigt som fan fö o hinna shoppa så mkt som möjligt...
hopp tog fram den där satans jävla gps och skrev in adresse till ullared vilket den snällt hittade och snabbt som attan så gasade vi iväg...
vi körde och körde och körde oh pratade hela vägen sjukt vad vi alltid har mkt o prata om o diskutera o sådär....
ja iaf så köre vi o körde och sen vare bara nån km kvar men fan inget ullared i syne.,,,
jaha till slut säger gpsen ankomme vid mål om 500 meter, framför oss ett hav bredvi oss på vänstersida och bakom oss typ skog och på höger sida en jävla grusplan,... ankommen vid mål på höger sia.... hm nej inte kul alls tyckte jag vilket ola tyckte var skitkul.... men men vi började köra o tryckte in de adressen i olas gps och frågade ett älde par på vägen di skrattae och talade om för oss att vi var helt fel förklarade vägen och vi körde självklart efter olas gps för gpser ska ju stämma :S kom fram till en lite jävla skitby och ankomme vid mål på väster sida..... fan jag hatar gpser :S
iaf så försökte vi få ihop väge som de dä älre paret hade förklarat för oss igen o hitta rätt men till slut så hittade vi en skylt me ullared på och ja då hittade vi helt utan gps :P
hm väl inne där så var klockan typ 9.40 och vi stannade där inne till det var dags o stänga alltså typ sju timmar utan o käka emellan.... vi handlade för drygt 10 000 ihop då såklart och var nöjda o glada för o få käka... :D
käkade på fan va hette de ja inte mc donals iaf älskling bjöd och sen vare dags för hemresa. där fanns iaf chicken grejer som var fy fan så goda.. måste fråga älskling var vi köpte de...

juste en fritös glömde jag köpa men de hade vart gött o ha en men skit sak samma...

age efter åkte vi o fortsatte shoppa i vimmerby helt galna var vi.... men kul som fan hae vi nu har vi massa nya kläder och grejer o e var o e en massa pengar fattigare men ola har iaf ett fungerande hem.... jag har för e delen äntligen fått upp gardier i nästan alla fönster mkt trevligare nu och för den delen e e ommöblerat och en ny soffa har man fått... funderar på å köpa ett nytt soffbord med hatar glas de blir skitigt på tre röda sekunder o imon ere dags o städa... e ledig nu i ett par dagar... :S om man skulle jobba iaf... :P :D nej de har vart för mkt jobb nu den senaste tiden :S

jaha midsommar då så ere bestämt att ola o jag ska gifta oss o rickard e full präst... men asså någon måste ju vara brudtärna men jag vet inte madde kanske vill???? vi har inte alls planerat nått förutom att ola ska va full jag ska va full o rickard som e präst ska va full...
vi ska vaa fulla o galna och ha skitskoj :P jag längtar så fuck off jävla mycket....

fan som sagt jag måste städa och orkar inte skriva mer får se om jag får någon ordning på detta bloggande.... för nu har de ju slarvats en del på ett tag nu :P

Kommentarer
Postat av: Ola

Älskling ullareds resan var grymt kul Älskar dig gumman. Puss puss

2010-06-22 @ 21:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0