jaha

intressant men folk läser fortfarande min blogg-....

men iaf idag så ska jag få min nya soffa (tack madde o rickard) o flytta mina soffor till ola... .
sen ska jag städa lite mer nu och sedan även möblera om både sovrum och vadagsrum.... vill ni se kort sen får ni kommentera så kan jag lägga ut de :P :D
men iaf här om dagen fick jag upp lite gardiner iaf nu behövs de bara gardiner i ena fönstret i vardagsrummet :P :D sen har jag ju gardiner överallt....överlyklig :P har ju vart utan sen jag flyttade i september förra året så de kanske var dags :P

jaha vad mer ska man skriva....

ja jag mäste säga jag vet och ni vet väl förmodligen men att jag e totalt störd egentligen alltså man kan ju verkligen säga att jag e egen av mig.... egentligen går jag genom livet utan o ens skämmas jag menar de jag gör  ju så jag :P och man måste bjuda på sig själv göa saker man tycker e kul och bara leva hur kul skulle livet vara om man bara skämms hela tiden???? ja skit samma kommer inte på någon påäng med detta skrivande så jag byter ämne

nyss när jag satt på toa o sket så funderade jag på vf tjejer tycker d e så pinsamt o säga att man ska gå å skita..... alla gör de unga gamla medelålders killar tjejer förlamade och verkligen alla men tjejer säger "jag ska ba gå å kissa" sen skiter dom fort som fan för ingen skall misstänka helst på tre kg papper för de inte skall låta, sen kommer dom ut och en annan ska på toa å då luktar de som en halv bajsfabrik :S helt otroligt... men dom skulle ju ba gå kissa,,, vad e problemet med o säga att man ska baja????????????????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0