UNDERBART

:D:D:D

jag är sjukt lycklig med dig.... vi ha precis samma humör... "det är en ram runt" och lussan ligger dubbelvikt.... fortfarande... vi har kul ihop när vi gör en enkel sak som o köpa godis så skrattar vi o kan känna oss lyckliga :D det är underbart med dig. det är så skönt o veta att man får hitta på saker utan dig utan att det blir gnäll o tjat och att du vill hitta på saker utan mig så man får lite andrum men samtidigt så är det så skönt at vi kan och vill hitta på saker ihop... det är helt sjukt underbart...

det funkar utan problem att du bor hos mig nu och jag är otroligt tacksam att du hjälper till utan tjat o gnäll i lägenheten.... och att vi båda köper hem grejer så inte bara den ena betalar... helt sjukt bra utan protester funkar det hu bra som helst

du förstår mig precis utan att jag egentligen behöver förklara mycket för vi tänker så sjukt lika.... du är för jävla smart och jag gillar med dig att du tänker på sjuka saker ingen annan tänker på precis som jag.... saker du kanske egentligen inte tror på försöker du iaf förstå och du lyssnar otroligt bra på mig....

jag vet ine heller hur jag ska tacka dig för du gör mig så fruktansvärt lycklig :D och jag längtar till att få gå på festivalen ihop jag tror eller ah jag hoppas att de kommer bli sjukt roligt :D ah jag vet inte vad jag ska skriva för de går faktiskt inte o beskriva hur mkt jag älskar dig.....

ah de får räcka...

ullared på söndag :D :D :D

o midsommar de får fan lösa sig

Kommentarer
Postat av: Ola

Ja älskar dig med massor Så underbart du skrivit om mig det är så ja smälter älskling. Saknar dig hur mycket som helst nu när ja sitter här på jobbet. Älskar dig puss puss

2010-06-15 @ 09:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0