dagens dagens...

dagens dagens e att jaginte skrev någon gårdagens dagens....

sen e dagens dagens: det var en gång en gång och den var grusad....

en fråga......

och jag vill helst ha svar av alla som läser detta....

om d hade haft en sak sen bb, hade du då gett bort den??? om d nu inte hade gett bort den och mot förmodan gjort det ändå vem hade du gett bort den till????? mkt viktig fråga...


en annan fråga vad tänker du på om jag säger pannkakor????




jag säger ful vad säger du?



jag är uttråkad



nu skriver jag inte mer


ska besikta bilen på fredag :P

Kommentarer
Postat av: Liliane

Inte gett bort

kanske till mamma (då kan jag få tillbaka den sen)

pannkakor=gottgottgott

ful-kul

lika uttråkad är jag

inte jag heller

lycka till!

2010-03-24 @ 22:47:05
Postat av: Thess

Hade saken varit viktig och betydelse för mig hade jag inte bytt den.



Pannkakor = Sylt och grädde ihopblandat.

2010-03-30 @ 20:31:13
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0