dagens

madde, anna, malin, zilla och jag sittter på en chinaresturang.

malin:- man ska bara vara kladdig om händerna i två situationer när man har sex och när man äter ostbågar.
lussan:- man kan äta ostbågar medans man har sex också.
zilla:- men mysigt att sitta o käka ostbågar shär medans man har sex ( visade att hon tog en näve ostbågar o käkade.... )
lussan:- men man kan la äta ostbågar på annat sätt.
zilla: ja hur fan då?
lussan: ja på samma sätt som du äter chockladsås från toppen
madde: från toppen?

hela resturangen blir helt jävla tyst naturligtvis ba för jag ska svara madde.

lussan:- ja från toppen på snoppen.

och det sa jag klart inte lite tyst heller annars nej hela resturangen inklusive personal och andra gäster börjar gapflabba....

lussan sitter ochså och skrattar för här e vi inte blyga nej..
inget pinsamt med det hela alls nej då.... men alla fick sig ett gott skratt iaf

Kommentarer
Postat av: anna

ja det blev många glada skratt för både oss och de övriga i resturangen

2010-03-23 @ 15:39:27
Postat av: erika (:

sv; jo visst kan jag hjälpa dig, säg bara till :)

2010-03-23 @ 16:54:17
URL: http://hejjerikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0