händelserik dag idag med...

ja jag drömde skumm dröm i natt med... drömde att bamse o tobbe kom till hultsfred eller bättre sagt bort till zilla o ola...
innan dess hade dom dock letat reda på båda förlovningsringarna....
alltså min med....
iaf kom bamse och tobbe till zilla och ola....
så gick han ner på knä och säger att han älskar mig att d e mig han vill ha att han bestämt sig nu han älskar mig mig mig och ingen annan och jag e bäst o så sa han massa o frågade iaf om vi skulle börja där vi slutade.... :P
jag iaf stod där o bara sprudlade av glädje men ist för o säga jaaaaa tobbe jag vill.... så kollar jag på ola och säger...
- men men olaaaaa vad ska jag göra nu då????

å såklart så vaknar jag till där....

hm ja iaf sen när väl klockan var dags för o gå upp så försov jag mig en halvtimma idag igen... hoppas på fan jag inte försöver miig imon igen ska nämligen jobba sen...

ja ja iaf....

blev nästan klara med vårt självmordsarbete idag eller ah har lagt upp de nu o grejer.... ja men iaf....

ja iaf då så skrev jag en lista förut på saker jag behöver

* mjölk
*spenat
*ägg ( man kan inte äta spenat utan ägg eller fisk men fisk har jag hemma så får la bestämma sen :P )
* kycklingkrydda
*leverpastej
*iste

ja iaf så kom jag till affären.... efter en långsam tur bakom en 30körande människa som drygade som fan. kommer iaf fram till affären. tror ni det fanns någon parkering NÅGONSTANS???? nej ingen parkering körde ett varv på parkeringen som e stor som fan och kollade nej ingen parkering. hittade till slut en lucka som var så pytteliten den kunde bli... men polon lilla fick precis plats....
ja iaf så ställde jag mig där....
går till affären som nu med min parkering ligger hur långt bort som helst. ja iaf tre minuter långt o gå MINST. ja ja inge o klaga på letar iaf i min ficka efter min inköpslista.... tror ni jag fick med mig den????? nej jag hade glömt den hemma självklart... hm surt men inte fan lämnar jag min så fint parkerade parkering iaf.... så jag handlade utan lista....
när jag trodde mig hade handlat allt så ställde jag mig i den meterlånga kön massa massa folk med stora fulla vagnar.
på vägen ner till kassan blev jag sugen på godis vikket jag plockade på mig....

kom iaf ut till bilen packar ner grejerna sätter mig i bilen startar bilen lämnar min parkering. kommer på att jag glömt eggen..... och även isten....
hopp skulle vända och parkera i min miniparkering igen men då hade en annan polo redan ställt sig där.....
borta var min parkering.....
fan också.... körde runt runt runt till någon lämnade handikappsparkeringen som jag fräckt ställde mig på....
gick in kom på att jag inte alls e sugen på godis annars salta pinnar....

köpte äggen iste salta pinnar och toblerone ( som jag för den delen hatar och tycker e skitäcklig men ska göra en grej)

iaf....
fick ställa mig i en jävla lång köjävel igen.... där blev jag även sugen på en milkshake.... hm suck.... hämtade denna....

iaf efter hundra år med en aldeles för varm jacka på mig så kommer jag iaf ut ur affären dags för o köra hem...

då skulle jag alltså köpt

* mjölk
*spenat
*ägg
* kycklingkrydda
*leverpastej
*iste

men kom hem med

* mjölk
*spenat
*ägg
* kycklingkrydda
*leverpastej
*iste
*godis som jag sen inte ville ha
*toblerone som jag hatar
*milkshake som e slut
* och salta pinnar som jag inte dirr vill ha heller längre.... :S

piss and shiet... men ska la lägga mig och sova snart.. eller måste vänta till klockan åtta.... måste göra en grej då e trött utav bara fan idag.....

får la rita lite.....
:P
till tobbe som väntar på sin gadd... :P :D

jaha nehe jaha nehe ingen aning om vad mer man ska skriva...


lyckopillret heter ola.

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHAHAHA! Du är underbar Lussan. Fattar du hur mycket jag gravade när jag läste om din kaoshandling???? HAHAHAHAHAHA

2010-03-19 @ 22:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0