hm idag igen

jaha som varje dag händer det mig något...

var på jobbet idag och min kolega och jag snackade om hur skönt väder d e och att d e skönt att snön smälter men att d e skönt att de inte blitt sånadärar värstingöversvämningar medans vi går över en typ liten bit gräsmatta med fortfarande snö kvar på.... helt plötsligt säger det dock plask och där står lussan med fötterna i en stor stor vattenpöl som var täckt av snöfanskap som jag inte la märke till fören jag stod i skiten...

skratta lagom ni, men jag hade mina kängor på mig så blev iaf inte blöt. men nästan för pölen gick till kängslutet :P hahahahaha....


de va de för idag


psykologisk undersökning pågår

Kommentarer
Postat av: erika =)

sv; tackar! :D

2010-03-22 @ 16:11:24
URL: http://hejjerikaah.blogg.se/
Postat av: erika =)

sv; nej, det börjar jag inte med förrens nästa år :)

2010-03-22 @ 17:25:15
URL: http://hejjerikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0