jaha

*minska rökning
*minska vikt
*inte tappa hoppet
*minska vissa kostnader
*spara pengar
*klara skolan
*ha fest
*kolla ny lägenhet
*jobba mkt mkt o få fast
*orka tänka inside the box OCH outside the box
*du fick äta upp kakan men du fick även behålla den, och jag, jag går o samlar på smulor nu. jag lägger dom i en burk och när burken e full bestämmer jag om jag äter upp smulorna eller om jag slänger dom åt ankorna. bestämma mig för ifall jag ska slänga smulorna åt ankorna eller äta upp dom själv.
*
folk säger d e lätt o skära i smör men ere fryst så gåre svårt som fan. men då värmer man ju ba kniven lite o låter den glida fint igenom. men värm inte för mkt du kan halka då.... bestämma mig för om jag ska skära långsamt fort eller låta smöret smälta sig sj utan o skära i de.
*sluta tanka så mkt
*sluta tänka så djupt när jag väl tänker
*gadda mig ( 29e mars )
*lägga upp en bild på hur gadden ser ut änsålänge.
* få bra matvanor
*skriva klart denna lista ( en annan gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0