jaha

självstudiedag hade vi egentligen idag
så hade fått vara hemma och sova men vi kom till skolan 9 iaf och pluggade.... jaha och sen så gick jag hem och skulle äta kycklingen från igår.. men den hade blitt torr... .för lite sås i den dunken så kan ni tänka er att jag slängde faktiskt kyckling.

kollade sedan på tjenare kungen..... sen åkte jag till målilla med tre filmer till fröken tant..... jaha så snäll e jag o ba för jag älskar o köra bil körde jag en vända med bilen sen med... bara körde o körde....

sen åkte jag o handlade o de va pisstråkigt.... men bilturen var skön. plattan i mattan och sen basen på högsta o volymen med o sen värsta bra låtar och bara köra köra köra..... d e idiotiskt skönt... :D




fy fan fy fan fy fan så jävla mycket jag älskar dig jag kan och vill inte komma över dig min kropp min skjäl och mitt hjärta sig att du e han som e rätt du som e den... men ibland måste man la kanske ge upp just denna han =( men jag vill inte inte än =( d e för starkt för de =( men iaf. de tyder en del saker på en del saker... jag tror på de men jag vet inte i slutändan kanske jag ba blir mer sårad.... shiet d e så svårt =(


jaha jaha....

skolan klar om tre v så måste ligga i nu och lämna in massa arbeten massa stora arbeten och ett stort prov kvar men de fixar jag jag pustar ut och den 31 firar vi oss oss i skolan att vi e klara.... och vi ska röja en fest... så d kanni va berädda på tror faktiskt att även utomstående kommer vara inbjudna så säg till om ni vill va med o fira mig den 31e ska höra med resten av klassen bara.... :D men d e nog lugnt jag vill de... speciellt en person vill jag ska komma. vore så underbart.. men säkert inte =( hoppas...


shiet nej  nu ska jag dra till zilla för ja orkar inte sitta här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0