ntt inlägg

igår gjorde jag en sådan där lussan igen.....

tyväarr så var den för mig inte så rolig men där ser man hur virrig jag e....

jag skulle skicka ett litet paket till ett litet mänskebarn. så jag gick till doms och köpte en sådan där postpåse..... som man skickar i och kan ni tänka er att påsen kostar nstan mer än innehållet jag skulle skicka???????? mediumpåsarna kostar 45 kr.... de jag skulle skicka kanske kostade sammanlagt 55-60 kr eller något och då var ju den där jävla påsen nästan dyrare än innehållet..... fy fan så dåligt... ja ja skit sak samma iaf så köpte jag påshelvetet för 45 kr.. jaha men iaf så skrev jag ju på adressen och skulle limma igen den där påsen som för den delen hade skitdåligt klister... men iaf så gjorde jag de och slängde iväg paketet på posten.....

mhm åkte till zilla och inte mer med det... men sen då så skulle jag ju göra nått med min plånbok... men vart fan e den???? jag letade i bilen skulle kolla hemma... men hemma kunde den inte va för jag var på doms efter willys och mellan willys och domus va jag hemma men inte efter..

hm iaf till slut konstaterade jag att jag var så inne i mitt paket som jag skulle ksicka o så irriterad över priset och så irriterad allmänt så jag glömde min plånbok på domus :P grattis lussan.... :P men pengarna fanns kvar o allt annat med....


förresten har jag löst problemet med kärlek...

först så e båda kära som faan... alltså man verkligen vill va med varan och allt e skitbra o man umgås hela tiden och grejer... i detta stadie brukar tjejer stanna mycket längre än killar.... så killen slutar vara så och börjar mer umgås med polare och kanske inte e lika gullig mot tjejen längre......
då blir tjejen rädd o bli lämnad så hor föreslår förlovning och att flytta ihop eller iaf förlovning... vilket killen snällt går med på då han älskar henne som fan och gör de för hennes skull.... när de väl genomfört detta så blir killen skraj känner att han nu e bunden och fast.....
dumpar tjejen inte för att egentligen göra slut för han har sltat älska henne mer för att han e rädd--- jaha och då blir ju tjejen ledsen som fan och raggar runt som fan då blir killen sur o allt blir helt fel..... en teori av mina kärleksteorier...

även kan det vara så att man blir ihop med någon man vet är kär i en bara för o komma över ett ex vilket är fel som fan det med.....

eller så går vi alldeles för fort fram träffas bara en liten stund innan man blir tillsammans allt är bra men så fot det blir en motgång gör man slt vilket sårar den andra starkt som fan...

sen finns det mångaandra varianter... jag iaf är sådan som verkligen känner på mig när något är rätt.... det finns egentligen inte många av mina förhållanden som varit bra egentligen finns det nog bara tre eller fyra men bara ett har känts riktigt rätt.
i alla fall när jag väl är inne i ett förhållande vare sig rätt eller fel så kämpar jag trots alla motgångar.... jag e fast inne på att förhållanden e till för att hålla inte för att rasa eller skippa.... dock hamnar man ibland i vissa kriser där man inte klarar av att leva i ett förhållande. trots att förhållandet är bra och trots att förhållanden är till för att kämpas med varandra och för varandra... och känner jag att det är rätt då kämpar jag även efter detta. efter någon lämnat mig för en kris eller något annat..... jag är fast i att vissa saker vet man så väl man bara vet hur jävla sant det är och hur värt det är....
då kämpar jag kämpar till jag ger upp och jag är envis som en åsna så det tar tid att trötta ut mig till att ge upp....

jag finns trots allt kärleksskit för alla mina vänner och jag älskar dom som fan helt underbara är dom och jag e tacksam för att ni finns. *ingen nämnd ingen klämnd*

var för den delen ute o racade med zilla igår eller ah vi körde mest omkringo hade oss men racade lite under tiden och jag måste säga att jag är stolt på min polo jag viste visserligen att jag inte har en chans min polo mot hennes starka alfa 75 hästar mot nästan 200 eller va hon sa och massa skillnad på bil hennes motor är starkare som fan än min men polon hängde på rätt bra..... för att vara en polo liksom....

hm undra om jag inte skulle köra en frågesport igen.... vi kör en frågesport ställ frågor en eller massa anonym eller som öppen.... kom igen nu ställ frågor så besvarar jag dom sedan... :P :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0