nu kan jag skriva igen....

ja jag har ju en förmåga att skriva roligt så nu ska jag skriva dagens bravad som e lite rolig :P hahaha

iaf då så satt jag o käkade knäckebröd som vanligt o så hamnade en smula under eeeet....
jaha och den försökte jag få fram... men de gick inte så till slut blev jag sur och då åkte såklart et av så då hade jag inget e. jaha så då skrev jag med ola lite o han säger att jag ska konsentrera mig o ta de lungt försöker o försöker iaf få dit mitt e för utan e går inte skriva....

nej men fixar inte de ola säger men kom hit med et o datan då så hjälper jag dig...

men nej lussan e envis. till slut blir jag så sur så då flög ret åt alla håll med :P shiet pommes tänkte jag :S

ah iaf så vart jag sur som fan....


så tog min data ner i väskan och åkte till ola och söta lilla ola hjälpte mig :D så nu funkar mitt rrrrrrrrrrrrrrrr och mitt eeeeeeeeeeee....

"jag försökte va som ola, plocka isär hela datan i smådelar mitt problem e att ola kan plocka ihop den sen igen de kan inte jag :P "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0