pst

hm sikken skumm jävla natt och som om de inte räckte så har dagen vart helt åt skogen med än sålänge. o trots allt e klockan bara 15.

eller ah nu e hon 15.19 för jag har stoppat lite emellan hahahaha....

men iaf så drömde jag i natt att jag låg i min säng och kvävdes. de va skithemskt för de verkade verkligen så verkligt....  iaf så tog jag mig till zilla och ola mitt i natten på något vis i min drömm... klockan var ett visste jag jag kvävdes hela tiden typ.... hamnade till slut i deras trappa men ingen hörde mig dunsa ner i trappan och jag kunde inte få fram några ljud. dom var inte hemma men dörren stod öppen.... hm helt jävla sjukt. vaknade som tur var till slut...

somnade om....

drömde om att tobbe och jag stod o gifte oss de va vackert som fan men inte alls som vi hade tänkt oss men gud så vackert o vad jag hade gett mkt för...... ah skit samma.... men de va fint jag hade en jättestor vit fin klänning på mig som dsatt perfekt och tobbe tyckte jag var så vacker o konstigt nog tyckte jag de själv med... jag var smal som fan o jättefin.... och tobbe var fin som fan med han hade nån rockabilly stjorta på sig och jeans men asså de va otroligt vackert.

ja jag vaknade iaf mitt i kyssen....

somnade om...

drömde att malin och jag bråkade alltså malin i min klass...... vi visste till slut inte vad vi bråkade om så vi bråkade massa om vad vi egentligen bråkade om ist.... helt sjukt....

iaf så vaknade jag nån annan g med men inte ur en drömm och hörde någon städa ute i trappuppgången förbannade den där jävla människan som enligt mig städade hur högt som helst och som e illa tvången o städa klockan 1 på natteen vilket jag fick för mig att hon var..... hon städade i flera timmar med kändes de som....
men hon städade säkert bara som vanligt typ fem tio minuter.... iaf så kollade jag på klockan och klockan var inte anns 1 som jag trodde annars hon var typ åtta och då ere ju helt okej o städa....

somnade om....

klockan ringde tio.... funderade på varför i helvete klockfan ringde 10 när vi har självstudier och jag får gå upp när jag vill.... messade med zilla somnade om....

vaknade halv elva tjugo i och kom på att jaaaaa klockan ringde av den anledning att vi på självstudietiden ska sitta och plugga...... vi hade bestämmt oss för o ses klockan elva... och zilla bad mig o köpa hylsor på vägen. så duschade plockade ihop frukost och gick ut till bilen.... men hade glömt bilnycklarna... så upp o hämta nycklar. bort till preem köpte hylsor. betalde med 100 kr och fick massa växel..... fattade dock inte alls vf jag fick växel om man ska betala 32,50 och ger en hundring.... stod o funderadee vf jag fick pengar tillbaka....
hm jaha sen så satte jag mig i bilen.... funderade på vart i helvete jag ska göra av bilnycklarna för o sen hitta dom satt som förlamad och tänkte.... kom på at jag ska köra iväg.... o då ska man ju köra in nyckeln i tändningslåset.... mhm mhm.... börja leta efter bilnycklarna som jag ju skulle lägga nånstans men hittar dom itne satt dock med dom i handen...
när jag väl kom bort till zilla så gick inte pluggandet så bra kan jag ju inte säga..... men vi plugga en del iaf..... hm sen skulle jag hem o laga mat men kunde inte bestämma mig för kotletter eller kyckling så stekte två kotletter och en file.... jaha kokte pasta och sås till... jaha de blev alldeles för mkt chili i.... huu anna mig tänkte jag.... för mkt mat blev det med självklart.... hade dock inte någon ren bytte som jag lkunde slänga skiten i och frysa in :P  så slänger nog skiten sen om jag itne typ orkar käka upp de sen...
jaha och nu sitter jagh ju här och försdriver tiden...

funderar alldeles för mkt på kakor och för hårt smör

"det är inte alls alltid lätt att skära i smör för när d e fryst så går de inte skära alls."
olas och min teori: om man värmer upp kniven lite så går de ju skära försiktigt i smöret men gör man de för snabbt så smälter smöret och man halkar då kan allt gå åt helvete... så med egenvärme får man värma kniven som skär i smöret....
egenvärme framkallar man genom friktion..... friktion är rörelse på ngot vis.... men frågan är vilken slags rörelse man skall utföra med kniven för att inte alls ska bli för varmt och grejer....
skit samma orkar inte gå in mer om smöret....

men sen ere ju också så.... att man fick hela kakan men fick behålla den ändå och jag fick plocka upp små små smulor efter.... så vad gör man ska man verkligen bjuda på kakor och låta dom ligga kvar men själv bara plocka smulor till man har en hel kakburk man kan käka upp tillsammans eller ska man ta kakburken låta den flöda över och sen slänga dom till ankorna....
eller hur fan ska man göra.... nej orkar inte gå djupare in på detta heller.....

oj oj vilken lång blogg det blev idag
---------------------------------------------------------------------------

mmm asså umbrella e ju verkligen en skitbra låt.... jag verkligen älskar den nuförtiden...
http://www.youtube.com/watch?v=DM2177pHMT0
kolla på den njut och lyssna på texten fan texten stämmer ju bra som fan.... äh jag älskar den.....

nu när vädret börjat bli lite finare har jag mer och mer börjat sätta i mig i bilen.
trampa gasen i mattan njuta av de fina vädret....
fönstret öppet...
musiken på högsta varv och bara njuta av musiken....
d e så gudomligt underbart de vore trots allt dock bättre med underbart sällskap bredvid också..... men de kommer la med tiden kanske???? eller???

-----------------------------------------------------------------

har fortfarande ingen aning om vad i hell man ska ha på sig på avslutningen men ska höra med virren hon kanske har nått som passar....
och frida då men frida hade inget upppackat sa hon :P
o själv har jag inget.. ere ingen som har nått snyggt eller som kan trolla fram något snyggt???? får annars gå bort till fanatica o kolla... skitbra affär.... :D
men dom har inte riktigt aslutningsfreder gissar jag på men får la se. vad man kan hitta supa ska jag iaf...
:D fira ska vi alla i klassen att äntligen e vi klara... :D

-------------------------------------------------

juste för alla mina bloggläsare måste jag ju lägga upp min nya gadd som inte e klar eller ah min nya gammla ska in den 29e igen och fixa resten....

ska dock fortsätta på den.... men kolla noga vad ser ni för detaljer..
jag sger bara lussan om hundra år... :P
men ska fylla i spetsarna lite mer skugga den lite mer och köra rosor över ryggraden som går upp i rök som blir moln som djävuln står på sen :D de kommer bli snyggt som fan...


nej fan nu orkar jag inte skriva mer. klockan e 16.19 får inte ta så mkt pauser när jag skriver :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0