sjukt kul dag i skolan idag :P :D

vi hade sjukt kul i skolan idag men ska börja med att berätta om igår....

skulle till zilla igårkväll... kom från willyshållet och möter en fucking jävla saabjävel*pip pip pip pip* m o vöjer ju för man kan ju inte köra mitt i vägen. men de gör klart inte han han fortsätter o kör mitt i vägen. vid högersidan av mig är en stenmur. och på vänstersidan han saaben som möter mig. men han väjer inte.... sen säger det krasch. ah jag bromsar ju klart in och stannar men de gör inte den idioten. min ena spegel klart helt tilltryckt.
irriterad kör jag därifrån. kommer fram till zilla och ola och kollar närmare på min spegel då hade den bara vikt in sig för polo har ju denna bra funktion att man kan vika in speglarna. lite neråt och innåt mot fönstret om man säger. ja så jag vek ut min spegel o allt var bra men att inte stanna e ju idiotiskt av han. hoppas de gick riktigt illa för han....

sen var jag ju hos zilla igårkväll.. pluggade för fullt men kommer iaf ingen vart känns ju jobbigt men ska ta med mig boken idag o plugga lite när man har en lugn stund i natt. om man hinner hnnerjag inte så hinner jag ju inte....
men ska iaf plugga till provet och skriva klart apuuppgiften idag och i helgen kul helg. men e nog sugen p fest på lördag men vet i fan om någon vet någon :P

men nått shiet händer nog :D

ja men iaf idag då så sjukt kul vi hade i skolan.
hade ju redovisning inom psykiatrin alla skulle spela upp rollspel.
första gruppen hade aneroxia som psykiskt sjukdom och redovisade det som en rapporttid eller så.
intressant och bra att se.

sen kom nästa som hade alkoholism och d va så sjukt kul. alkoholism på arbetsplats skitduktiga dom var med i pjäsen hade verkligen angagerat sig iaf nästan alla men sjukt kul o se denna klasskompis smygsupa på jobbet och grejer...
ah jag skrattade sjukt mycket. går inte förklara skitskoj.

sen kom nästa grupp med schizofreni shiet jag skrattade så jag höll på å dö...
det kom in en läkare och en patient som satt och snackade läkaren hela fickan full med pennor som dom alltid har. började prata om hur de kändes för zarema o va schizo o grejer skitkul o se och malin värdlens bästa läkare skriver för fullt och plötsligt vänder allt. sjuksköterskan kommer in och visar på att malin också är patient som bara tror e läkare ah iaf sjukt kul finns snart på min facebook som film.

sen hade vi kanske inte lika kul men jag spelade ångerstfylld patient som e ute o äter med kompis får ångestattack. kompisen hjälper och jag sedan iväg till vdc.
pratar med helt sjuk läkare som e helt dumm i skallen ( asså frida som e hur go som helst annars)
men iaf. hon e rätt anti verkar de som o jag är ännumer anti hatar faktiskt läkare o så.
får till och med medicin utskriven och skall ta dom med sprit för då finns chansen o dö typ ja ja skit samma madde o jag avslutar med att vilken skitläkare och frida avslutar sitt med att ta sig en sup och klaga på människor och dess problem :P
hahahaha
o zilla läste bara fakta...
vi fick ett starkt vg..... får la duga :D nej då skitbra ju :D

jaha denna vecka d som e kvar består av att jobba och plugga och kanske supa... :P
får la se :P

eller jobba mera vore skönt o jobba massa nu måste jag verkligen tacka ja till allt jag får :P
onsdag ere ett stort prov inom psykiatrin nån gång snart ere självmordsredovisning
och på onsdag ska jag iaf gadda mig och  hoppas på att tommie kommer in och säger hej vore ju iaf skitkul då han e lika elak som jag o tycker om o se folk plågas :P hahahahaha hoppas de inte gör lika  ont som sist...
ska fixa till den i svanken :P :D
ja o sen på söndag ska jag tydligen umgås med tobbe....


jaha jaha....

ska ba gå på toa.... fundera på om jag ska skriva nått mer


mjo juste frida vi glömde ju thailand i skolan idag vi skulle ju förboka???

hm ja ni jag e nervös otroligt spänd men d e iaf så otroligt skönt de där men hur ska de gå vad är rätt och vad är fel?
hm men de märks. jag hoppas och ttänker på de jag vet och de några fler vet och de som bara jag vet...


hm ska börja träna igen har vart för depp för de efter tobbe gjorde slut så har ju inte dirr brytt mig... synd att jag la av dock har jag inte ätit så mycket men varken gått upp eller ner. så vet i fan men å andra sidan ska man ju sova ordentligt då går man ju ner i vikt tydligen.... sömn e ju viktig så får la se för nu sover jag ju iaf som jag ska och så ska jag börja träna igen ska simma med virren och linn ibland tror jag ja juste fan de kanske jag skulle göra på denna söndag :D

ah fy fan nu ere ett långt inlägg orkar inte skriva mer nu. på med en film och plugga :P :D

kommentera gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0