barn och vuxna

alltså d e ju sjukt roligt egentligen hur det är med barn och vuxna egentligen små barn säger vad de känner för utan att tycka sig tänka på vad de säger och föräldrarna skämms sedan ihjäl :P lossas som att de inte hör men då skriker ungarna igen :P hahahaha
lite kul..... men jag e fortfarande så jag bryr mig inte om allt för mkt förutom på jobbet säger man ju inte va som helst men som fritidsmänniska liksom :P då säger jag o gör jag vad jag vill...
kanske just det som gör att folk tycker om mig????? jag vet inte men samtidigt allt kanske ba e en fasad som man bygger upp bara för att....  men visst som tur e finns de ju lika galna folk som jag tänkte va att d e kul vad ungar kan slänga ur sig i affären ibland eller på allmän plats :P roliga skämmt ka de alltid uppstå då :P :D

jaha nehe nu ska jag slänga i mig nått litet hämta malle och sen på nått möte för sen ska jag sove o sen jobbe...

förresten mamma ska klippe mig på fredag jej jag e coooooooooooooool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0