fortfarande en hög av lögner

lögner svek otrohet ekonomi vänner d e va de rör sig om...

för min del är de väl dina lögner jag inte står ut med när jag trode du var ärlig ljög du ba o svek mig sen...... de va för stort de var ett öppet s¨r du rev i du gjorde exakt likadant precis som den andra du e bara så gaaaaah och sen tror folk de räcker med ett litet förlåt???? ni tror de så väl men så är de inte.... du tycker inte jag ska klaga???? jag klagar inte jag diskuterar och kommunicerar....

för den delen din otrohet som du slänger upp mt han går mig upp till nacken men de ska bli ändring på när du står där och erkänner för han vilka du har låtit doppa i dig och när du sedan berättar för människan du kan inte fly du kan inte fly och sen tro att de blir bra för att du försvinner..... du kan ta tag i de göra de bättre o så men mig får du inte tillbaka som vän och han inte som kille.... påstå att vi doppat med varan fast d e du som går o nullar runt fy fan du e så feg otroligt feg...

ekonomi ja min e bra men allas runt omkring e skit och vad händer då jo jag stter hemma o drygar för ingen kan hitte på något :S sjukt jobbigt..

börja gå långa promenader med anna och fler frivilliga igen och börja simma vill jag också men vågar inte känner mig för fet allvarligt vill bara gå ner.... känner hur fettet hoppar på mig fast jag har gått ner men de hoppar fortfarande vill att huden skall ligga på benen och se stram och fin ut inte sådär äckligt hoppande valkigt... usch jag hatar de.....


OCH JAG HATAR ATT SKRIVA HÄR SÅ VAD FAN GÖR JAG DE FÖR FÖR DE GÖ INGEN NYTTA....




JAG VILLL BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT DYKA NER UNDER YTAN UTAN ATT NÅGON FATTAR OCH BARA FÖRSVINNA BORT FAN PALLA IDIOTFOLKET.... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0