hos kikki o simon

nej jag kan inte direkt säga att det var direkt kul på festen igår så dotter och jag satt och fiklosoferade som vanligt och kom fram till att hon är mitt halva jag vilket funkar med dotter och mamma o så.,... o ja hm men vi var mkt smarta iaf sen väntar jag fortfarande på att tommie ska komma ridande på en vit häst och hämta kikki o mig,.... och sen e jag allmöänt seg idag

annars är de skitkul här men mest tv och ps2 som gäller :P :D

för den delen ska jag sälja massa ps2 spel :D och lite annat som finns i min garderob :P :D

hahaha...


juste jag och tommie funderade på en sak som visserligen inte utan räkor redan skrivit om men jag gör det jag med... men d e ju itne samma text.. jo jag köpte ett par mjukisar i fredags mpste ha mjukisar liksom för d e så skönt med mjukisar.... men alltså varför är det så att nöär man har mjukisar och ett för långt linne som visar halva brösten så är det modernt och coolt som det kallas men kommer en som jag i mjukisar o stor tröja då blir man klassad slusk.... ganska konstigt egentligen :S
verkligen jag förstår inte mjukisar som egentligen e så sköna och trots allt helt acepterade nuförtiden som helt normala byxor...


shiet pommes d e drygt gick ner massa ett tag och nu står jag still eller går uppp hm får la röra på mig mer ska nog gymnastisera lite.... öva mig på massa saker som brygga och lyfta ben d e skittungt har ni trestat fan??? d e verkligen skitsvårt... gick inte så bra för mig ska göra massa annat med gå ut o gå igen och hoppa hopprep faktiskt sa ju simon en smart ide som fan när han tränade ett tag så gjorde han så att han fick göra sit upps under hela reklamen och jag tänkte varva situpps med att hoppa hopprep så under hela tiden man glor på tv så får man träna i varje reklampaus....

och jag har tänkt på en annan sak..... alltså som avatar filmen exempel de va världens fluga alla glodde på den på bio och hemma och sjukt mkt folk snacka om den hela tiden för den delen har jag inte sett den än.... men alltså vad jag skulle komma fram till de va att d e världens fluga med vissa filmer som fan... och när dom väl kommer ut på dvd då e dom ute alla har sett dom..... ingen köper filmen typ... :P hahaha kul...


ja mer uppdatering en annan gång för nu ska vi snart käka eller iaf om ett par timmar 2,5 typ...... jag e hungrig :P

Kommentarer
Postat av: Thess

Jag kommer köpa filmen ;P

En annan sak är ju att sitta mot väggen som att du satt på en stol? Vet inte om man går ner på det eller inte men det är bra träning.

2010-05-02 @ 18:19:09
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0