underbar helg.

ja fy fani helgen vare riktigt kul o va bonusmamma. i fredags efter dom kom hem från skola och dagis så hittade vi visserligen inte på något sådär speciellt inte vad jag kommer ihog iaf, men vi åt väl och lekte lite och berättade hur helgen skulle se ut... zilla kunde visst inte ha barnen i helgen hon var för trött efter norge sas de... så vi planerade om lite fort... och gud så kul di hade di små liven :D

på lördag morgon blev de frukost och packa ihop badkläder och wips så bar de av till oskarshamns äventyrsbad... visserligen vare inte mkt till äventyr men fan vadkul vi hade vibadade i säkert 5-6 timmar med en fikapaus och glass emellan... :D men annars badade vi hela tiden åkte rutschekana och försökte lära dom o simma... linus var jätteduktig och försökte jättebra :D jim var inte lika villig o försöka.... men vi hade så jävla kul... efter de så åkte vi och handlade lite olika skit man behöver och sen så åkte vi o käkade på donken.... ja de va la gott o ungarna tyckte om de med...  men klart innan mankom fram till vad dom ville ha o si o så såvare ju ett evigt fram och tillbaka... men till slut hade de bestämt sig och ola köpte med sig sina så efterlängtade cheeseburgare nej inte en eller två hela nio st.. han e för go min karl :D

jaha väl hemma packa vi upp dom blöta kläderna och sen bar de av till rickard... :D och lille oliver där fick barnen kolla på film och äta chips och godis och faktiskt vareuppe så länge di ville för de va ju faktiskt lördag så dom kunde sova så länge dom ville på söndag.... tråkigt bara för jim att linus och oliver var vakna tidigt och tyckte att han också skulle upp... hahaha så söta di små liven.... kul som fan hade dig... och sen avslutade vi den underbara helgen med lite tacos på söndagen :D

helt underbart kul har vi haft och vi ( ungarna och jag ) har lyckats övertala ola till katt så nu ska vi få en katt i hemmet guuuud så underbart :D
så himla söt den kissen... så nu har vi fisk och orm och katt snart... :D

jim har även återfått sina handskar han hade i två dar och tappade bort dom sen och efter en vecka kom dom tillbaka...

nu ska jag fortsätta sy deras advendskalender... vi köpte en sådan där lego advenskalender.... med små legogubbar i dom får dela på den och sen köpte vi var sin chockladkalender och sen fick dom vist var sin av barbro o lasse med eller om de vaa jonny o mia??? ja jag kommer ej ihog.... och nu ska jag sy en till dom vaar kommer la upp med lite bilder sen :D

jaha och lussan ska la snart börja julpynta snart... måste åka till ullared och köpa lite julskit :P hahahah jag har börjat tro på att julen kommer bli bra i år... :D jag hoppas att vi kan fira med rickard om vi har barnen vid jul... :D vore för jävla kul för både våra barn och oliver och oss... kanske inte fira hela julen ihop men iaf lite grann si sådär.... :D den 24e ska jag iaf inte jobba.... vad jag vet nu iaf.... men men... vi får la se :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Julgardinerna med tomtar är köpta på jotex.se. Och om du menar i stora fönstret, de svarta så är de köpta lite överallt. Strågardinerna på Eko, svarta panelerna på hemtex och det svarta som hänger på stången lånar jag av min mor :)

2010-12-06 @ 08:50:26
URL: http://jennies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0