preem i hultsfred tack

nu måste jag ju bara skriva ett litet tack till preem i hultsfred min kolega och jag skulle precis åka med målillabilen tillbaka till målilla i morse från hultsfred..... jaha och vad händer????? jo när vi kommer fram till bilen är den igenisad, och ingen skrapa fanns.... inte heller kunde vi vänta på att bilen blev varm.... så jag gick in på preem och sa
- nu tänker jag skämma ut mig och det händer bara en gång i mitt liv. ni råkar inte vilja skänka en isskrapa till hultsfreds komun??? ville fick och skulle? vet inte om hon fick eller hur de va en en skrapa fick jag iaf så jag och min kolega e dig tacksam som fan du som jobbade på preem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0