rea?

jaha. jag måste bara ställa denna fråga kom o tänka på de såg ett bord på jysk som för ett år sen var på rea då jag köpte det omedvetet har jag sett att det bordet vart på rea varje gång jag vart inne på jysk. ett år senae ere fortfarande rea på bordet..... får man verkligen säga att det är rea om det stått rea på skiten i över ett år????????


jaha och sen så har jag igår lämnat ifrån mig minanycklar till min gamla lägenhet, jo vistkänns de underbart o flytta ihop med älskling och de kommer bli helt underbart, MEN jag kommer sakna lugnet i polishuset att alltid kunna sva efter en jobbad natt utan o bli störd. jag kommer akna att se patrullen vid sina tider stå under min balkong och hälsa. jag kommer sakna den där hssen som alla barn som har hälsat på har tyckt var skitkul.... ja ja iaf underbat o flytta ihop med älskling i vår nya fina lägenhet..... grejerna ska bara ställas på plats men det tar man ju iaf när man känner för det och det är kul....
jag älskar att inreda
men just nu ere tvätta tvätta tvätta som gäller.... men men... de kan ju va kul de med ....
och nån dag ska vi åka till ikea och shoppa.... måste ha massa grejer till barnen och s själva...


jag syällde mig nyss frågan, på wife sweap så är de en familj som inte ha tv stöm och ja ingenting modern men jag ställer mig frågan hur fan visste dom om frubytet då????? är allt bara fejk och påhittat för tv??? eller hur fan funkar de?

Kommentarer
Postat av: Thess

För att det ska kallas för rea så måste det vara tidsbegränsat. Jag minns inte hur pass begränsat men det får knappast vara ett år eller mer...



Det är underbart att ni börjar komma på plats så att säga. Är verkligen glad för din skull.

2010-10-05 @ 15:26:56
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0