dikt och krock

med dig vill jag gå genom djupa hav,
under vattnet vill jag vandra,
känna trycket omkring sig,
bland fisar och solen som splittrar sig i havets vackra yta.
jag vill vandra med dig och kolla på fiskar
och jag vill gå där med dig och bara glömma bort,
glömma bort den värld som är en verklighet.
göra det lite lättare för en stund och leva i en fantasievärld under vattnet och bara gå emot strömmen.





mmm en liten dikt från mig :D till dig som ofta ger mig ett litet eller stort lyckorus.
:D <3

inget mer för idag.... får skriva snart igen...



juste kan ju berätta att förut när jag skulle köra till målilla med mamma så såg vi två rådjur... inte för jag körde för fort eller nått men där stod dom och jag hann inte bromsa in ordentligt fören det var för sent. rådjuret och jag vi krockade...
ja ingen skada skedd mer än att jag blev chockad inget på bilen heller... men medans jag ringde till polisen kom det två jägare me sin bil ochstannae... skulle vinka förbi dom men dom stannae och visade sig som jägare... turligt nog unde dom prata med polisen och genast avlida de stakars rådjuret...
ja de va en chock men allt gick bra...

ha de gött iaf

Kommentarer
Postat av: Malin

Bland fisar..?? haha. Antar att det blev ett stavfel? ;P

Fint gumman!

Kram

2011-04-07 @ 09:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0