woho.

nu kan jag ju säga att mitt nya liv e igång igen :D nu ska dem restyerande  kg BORT!
haft en paus där jag inte gjort nått men nu ska jag vara igång igen. har ändrat kosten nu helt och hållet :D
jag var och tränade med jenny och linn på gymmet igår med o de gick enligt mig sj skitbra :D måste verkligen ta tag i detta nu och det är vad jag bestämde mig för igår.... så någon som känner att ni inte gett mig en födelsedagspresent? ja då kan ni sponsra mig med pengar till träningskortet... de kostar nämligen skjortan :P men de gör inget jag ska ha de så jag kan simma och träna hur ofta jag vill :D

till vintern e dessutom mitt mål att vara bättre än jenny så nu gäller de o satsa :P :D iaf nere på 55 kg ska jag vara när jenny kommer nästa gång. de får vara mitt mål :D och då ere ju bara 7 kg kvar till jag har nått mitt mål :D

jag vet inte vad jag ska säga mer nu men jag e pepp.... pepp som fan :D o d e gött gött som fan låt dom sista kg rulla bort.... för den delen vågar jag säga min utgångstvikt nu.

jag tror jag började med 75 kg.. eftersom jag inte hade våg från början så vet jag inte exakt men när jag köpte en våg då vägde jag 70 och då hade jag gått ner en del enligt byxorna och kläderna jag hade på mig.... nu så vägde jag 60 när jag slutade banta.... och nu dessvärre 63.....

så ner till 55 innan vintern borde väl gå eller?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0