alla hjärtans dag.

ja de va en underbar dag igår...

när jag vaknade igår hade ola köpt en sådan där nalle och ställt på vardagsrummsbordet och sedan gjort en fin lapp och skrivit en lapp.... så romantiskt... och i jönköping hade han köpt en ros till mig som han överraskade mig med... o så gick han ner på knä och gav mig den. och en sådan där snökula med två hjärtan i... sååååååå himmla gulligt..... riktig romantiker.



ja och jag var ju inte sämre.... jag fixade ett varmt bad till honom med tända ljs medans jag smugglade ner krätorna.. sedn så tände ag masa ljs och tälde upp rosona i ett glad och dukade fint oh fixade til hans bad var klart...  sedan kom han ner och blev  jätteglad. han fick en liten björn avmi ochett nyckelhänge och en hjärhålare o så skev jag en lapp i hållaren till han och sedan kollade vi film och hade mysigt och käkade käftor.



detta var riktigt mysigt...

och sedan fick jag alla hjärtasdagskort av banen också...

av linus fick jag en delfin som han ritat och ett hjärta med en text på



ni får läsa texten nerifrån och upp på vänster sida först och sedan på högersidan ner.
det står iaf lussan jag älskar dig, det blir kul på legoland.
jag blev så rörd att jag fick tårar i ögonen. blir så glad.
han fick en jättebamsekram av mig för jag bblev så sjukt glad.

och av jim fick jag två kort.




i detta kort hade han ritat ett stort hjärta och två hjärtan på baksidan och skrivit lussan på baksidan och familj innuti.

så himmla glad.. det var en så jävla perfekt alla hjärtans dag. riktigt underbart...
ungarna och ola gjorde mig sjukt glad... :D
jag e så lycklig att jag e acepterad i denna lilla familj annars kan det ju varasvårt att vara acepterad om man kommer som utomstående...



men men det var det för idag... :D




Kommentarer
Postat av: Thess

Det låter som en helt underbar dag och så romantiskt! :)

2011-02-15 @ 13:03:20
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com/
Postat av: Sofia

jag beställde från fujidirekt.. och ska även beställa 100 gratis till från photobox... gå in på google o sök fotoframkallning så brukar man få bra erbjudanden :)

2011-02-16 @ 12:07:07
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ?:*¨¨*:

det jag har på höger sida av spalten :)

2011-03-11 @ 10:48:30
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ?:*¨¨*:

vill du ha en då :p

2011-03-15 @ 21:07:39
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0