helgen och annat

ja ni i helgen har vi haft kalas för den lille grabben :D han fyllde ju 6 år i veckan och vi hade som sagt var kalas... bjöd alla på dagiset och typ 11 t kunde komma.... vi hade jättekul lekte lekar och målade ballonger åt våfflor. linus fick massa fina presenter av folket som kom.... massa lego... de tycker han ju om :D

av oss fick han:
en lavalampa ( som han tyckte var jättecool)
en magnetbok med några mangnetpuzzel i med dinusaurier
en legolåda med massa legobitar i
ett bilarpuzzel i 3d
en ny sagobok
en film
och en legogata med legobil till som han fick bygga ihop :D

dessutom om halens gör som dom ska så kommer kläder hem till oss denna vecka... :D ska bli nice... :D massa kläder till ungarna och lite klder till oss... har även shoppat på utförsäljningen. :D massa bra fynd. fick två t-shirtar till barnen, två luvtröjor till barnen, en luvtröja till mig, en tjock luvtröja med foder i till ola, och en t-shirt till oss för typ 500 kr. de tycker jag e riktiga klipp :D

jaha iaf nr kalaset efter tre timmar var över å alla hade gått hem så umgicks vi lite med barnen sjävla och försökte få fram vilket av våra helgplaner barnen skulle tycka var kuligast hade ju sedan länge bestämt en del under helgen... barnen var bjudna på ett dop vi fick fel information om.... för vi fick fel dag och då hade vi redan planerat annat. synd men barnen verkade inte å intresserade iaf... sedan är det ju inte skysst att bjuda barnen och inte ola och mig... inte för jag känner dom men ola känner ju dom väldigt väl... men men.... iaf så ville barnen inte dit då dom vet att om jag e ledig åker vi oftast bort en längre väg och hittar på massa kul :D

iaf så åkte vi och lekte massa på leos lekland. det var faktiskt skitkul där och barnen hade verkligen sjukt kul... :D man ville inte därifrån knappt... eller jag menar barnen ville inte därifrån :P
sjukt bara att d e svindyrt o köpa dricka inne där och man fick inte ha med sig eget och törstig blev man massa... nåja d e d ju värt e ju bara ibland man åker bort så :P
iaf åkte vi ch åt sedan och handlade också när vi iaf var ute och i storstaden :D

ja och på söndagen åkte vi skridskor och kollade film och lite o sedan var helgen över...

jo jag tänkte på en sak om folk r intresserade... alla har vi säkert kläder i garderoben vi inte längre använder. man köper och köper oh köper men sorterar inte ut...om alla sorterarut typ samtidigt kan man ju byta kläder med vaadra alltså om vi r fyra som är intresserade av att byta så skickar man klderna runt. å får ala nya kläder chblir av med sit gammla man inte längre vill ha... hima smidigt ju någon som e intresserad?

jaha nu ia ska jag jobba två nätter och sedan e jag ledig i hela 12 dagar. :D


jag har en fråga till ala som kan fixa fin outfit till bloggen någon som vill fixa min??????????????????

Kommentarer
Postat av: Mia

Ola vet varför ni inte var bjudna, det var endast närmaste familj & vänner inbjudna och där klassas inte Ola in längre då han i princip valt att inte vilja kännas vid oss längre. Sen som du skrev så känner inte du oss.

2011-02-01 @ 14:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0