kort inlägg

ville bara säga att jag lskar dig sjukt mycket ola och uppskattar dig otroligt mycket... du är sjukt underbar och jag älskar dig och vår lilla familj.... ni ger mig sjukt lyckliga stunder... :D

den store pojken när vi skulle käka ärtsoppa.

jag: äter ni ärtsoppa grabbar.
båda: A de får vi på skolan/dagis med pannkakor som efterrätt.

lagade ärtsoppa...

ola o den lille tyckte de va jättegott o jag med o den tore petade i maten.

jag: men varför äter du inte ni åt ju ärtsoppa sa ni ju båda två?
den lille: mm det är jättegott.
den store: a jag äter ärtsoppa men utan ärter...

jaha nästa gång jag sjorde ärtsoppa å körde jag soppan likadan och sedan med mixer...

den store: nu var soppan jättegod nu när det inte är ärtor i.
den lille: men det förstår du väl att det är ärtor i men dom syns inte. men det var godare sist.

så nu gör jag vanlig ärtsoppa. i mixer till den store som vanligt till mig och den lille och utan morrötter till ola....
4 pers tre alternativ....

huvudsaken är att ALLA smakar... vilket alla gör.... tycker man inte om det finn det enkla alternativ. alla nöjda o glada...

vi funkar bra ihop i denna familj... åh jage så lycklig tack ola för att du ställer upp och uppskattar det jag gör o tack ungar för ni gör de hela mycket roligare...


Kommentarer
Postat av: Thess

Hehe komplicerat men låter ändå trevligt på något sätt som sagt :)

2011-01-13 @ 10:56:00
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com/
Postat av: Milliez | Amor Vincit Omnia

Hej!

ja jag gör bloggdesigner, tar 150:- för en enkel design. Hör av dig om du är intresserad..

2011-01-17 @ 07:42:41
URL: http://milliez.nu
Postat av: Jane - ROCKBLOGGEN

Haha vad roligt! Det var verkligen att använda hjärnhalvorna ;)



Som svar på ditt mail:

Jag minns inte vad sidan hette, men det var någon som var speciellt för dig och piercingar. Mycket priser och så.

2011-04-10 @ 17:37:00
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0